خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ایجاد اقشار توانمند در گرو پرورش دانش آموزان تراز انقلاب است

سردار شاهرخی گفت: فضا و فرصت پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اگر از همه جهت آماده شود قطعا در اقشار مختلف نیروهای توانمند و متخصص خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۰۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ظهر امروز مجتبی باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور به همراه سرهنگ محمد سرباز مسوول بسیج دانش آموزی استان و سرهنگ هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

سردار شاهرخی در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه جامعه دانش آموزی در کشور بیان کرد: این موضوع مهمی است که به صورت هدفمند و تاثیرگذار در امر دانش آموزی ورود یابیم که در این صورت قطعا جامعه ای با امنیت بیشتر خواهیم داشت.

وی گفت: فضا و فرصت پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اگر از همه جهت آماده شود قطعا در اقشار مختلف نیروهای توانمند و متخصص خواهیم داشت.

سردار شاهرخی اظهار کرد: هم افزایی بسیار خوبی در بسیج دانش آموزی و فرهنگی استان وجود دارد و وجود بسیج جهت پرورش نسل انقلابی در آموزش و پرورش برکت است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و اجرای برنامه های این قشر به صورت محدود افزود: کرونا بسیاری از برنامه ها را تحت الشعاع قرار داد و هرچند ساز و کارها و شیوه ها تغییر کرده اما محوریت ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: در آموزش و پرورش ساختار و سازمانی برای بسیج دانش آموزی وجود دارد اما فضایی که تعریف شده باشد برای این سازمان وجود ندارد و اجرای برنامه های بسیج و نقش آفرینی بسیج در آموزش و پرورش در خلأ است.

سردار شاهرخی با اشاره به اینکه ورود دانش آموزان به مقاطع تحصیلی بالاتر موجب دغدغه کندی خانواده ها برای برنامه ریزی تحصیلی دانشگاه آنها می شود گفت: وقتی مقطع تحصیلی بالاتر می رود فاصله با بسیج با توجه به دغدغه های درسی دانش آموزان برای خانواده ها افزایش می یابد که نیاز است برای این امر برنامه ریزی ویژه انجام شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها