خبرهای داغ:
رییس مجمع خیران سلامت ملایر:

خیران ملایری در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدند

ملایر- رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه بهداشت و درمان هستیم، گفت: خیران ملایری با کمک‌های به موقع خود در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۹۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲

خیران ملایری در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، عباس آذرهمایون در آئین بهره‌برداری از مرکز جامع خدمات سلامت که به همت خیران ملایری خانواده شادروان «حاج محمدعلی رحیمی» پدر شهید جاویدالاثر «محسن رحیمی» و شادروان «حاج محمود تویسرکانی» احداث و تجهیز شد، اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این پایگاه توسط خیران هزینه شده است.

وی مساحت این مرکز را ۱۴۰ مترمربع و شامل بخش‌هایی همچون واکسیناسیون، بهداشت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه‌ای، سالمندان و مادران باردار دانست و افزود: این مرکز جامع سلامت به جمعیت ۱۵ هزار نفری این منطقه خدمات ارائه می‌دهد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر اظهار داشت: از مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای ساخت این پایگاه توسط خیر، ۱۰۰ میلیون تومان آن از سوی شبکه بهداشت و درمان ملایر تامین شد.

وی با بیان اینکه همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه بهداشت و درمان هستیم، گفت: در ماه‌های گذشته نیز به همت خیر نیک‌اندیش ملایری شادروان «حاج محمود ساریخانی» با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان احداث و تجهیزات پزشکی و اداری آن از سوی خانواده خیر شادروان «فاطمه کولیوند» تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آذرهمایون احداث مرکز جامع خدمات سلامت را یکی از مطالبات مهم منطقه خیابان سعدی ملایر عنوان و بیان کرد: خیران ملایری با کمک‌های به موقع خود در مبارزه با کرونا و کمک به بیماران خوش درخشیدند و همواره یک بال کمک به حوزه بهداشت و درمان هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز گفت: اگر همت و کمک خیران نبود، بدون شک بسیاری از طرح‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان به اتمام نمی‌رسید، نمونه بارز آن حمایت ویژه خیران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا شیوع پیک سوم آن بود که مجاهدانه در کنار کادر درمان قرار گرفتند.

محسن ترکاشوند با اشاره به اینکه به همت خیران، هیچ بیماری پشت نوبت تخت آی.سی.یو نداریم، اظهار داشت: با کمک خیران بسیاری از کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان جبران شده و امیدواریم با تداوم این روند، شاهد تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های زیادی در این حوزه باشیم.

مدیر صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت و درمان نیز بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا کادر درمان شرافت‌مندانه در عرصه مبارزه با کرونا جنگیدند و در این عرصه خیران در همراهی کردن کادر درمان بی‌نظیر ظاهر شدند.

بهروز رحیمی اظهار داشت: چراغی که توسط خیران سلامت در نقاط مختلف کشور به ویژه ملایر روشن شده است، هر روز پرفروغ‌تر می‌شود و درخشش نام خیران موجب ماندگاری نام و جایگاه آنان برای سالیان متمادی در این شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال از فعالیت مجمع خیران سلامت ملایر می‌گذرد و هر روز این حلقه و زنجیره کمک‌های خیر وسیع‌تر می‌شود افزود: هر اندازه سفره‌های مهربانی وسیع‌تر شود؛ دامنه خیر و برکت آن نیز بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات