معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه از سوی کمیته نیرو‌های مسلح و بسیج در دهه فجر

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه از سوی کمیته نیرو‌های مسلح و بسیج در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ،داود شمس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای این روز در نظر گرفته شده است که یکی از این برنامه‌ها گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور نیرو‌های مسلح به‌صورت محدود برگزار شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و تولیت حرم در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه رژه موتوری و گلباران بیت امام خمینی (ره) در قم انجام شد.

شمس با بیان این‌که شعار امسال انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر شکوه و استوار است، تأکید کرد: امسال این ایام مبارک با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده است که شیرینی این روز‌ها را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: در این دهه خدمت‌رسانی بسیج بیش‌ازپیش خواهد بود که از جمله آن می‌توان به کمک‌های مؤمنانه، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری میز‌های خدمت اشاره کرد.

شمس افزود: عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد با همکاری هیئت‌امنا از دیگر برنامه‌های این دهه است که با رعایت تمامی موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: اجرای برنامه‌های هنری فرهنگی و ورزشی، برگزاری پویش‌های مختلف در فضای مجازی و جشن تکبیر در شب ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این دهه است.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) تصریح کرد: حضور با صلابت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن که به‌صورت خودرویی خواهد بود نیز از برنامه‌های شاخص این دهه است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات