خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، میدان دار محرومیت زدایی است

سردار شاهرخی گفت: سپاه میدان دار و پیش قدم اجرای نهضت رزمایش کمک مومنانه بوده که در شهر‌های مختلف استان در حال اجرای این رزمایش بزرگ در قالب تهیه و توزیع جهیزیه می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۱۹۸۱۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶


سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین درحاشیه برگزاری آئین افتتاح ۴۴۶ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و توزیع و اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه که با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ۴۲ سالگی انقلاب بیان کرد: طی دهه مبارک فجر و همزمان با پیروزی  انقلاب اسلامی، شاهد یک برنامه مبارک و نورانی در سطح استان هستیم که کمک و تسهیل برای آغاز زندگی جوانانی است که در آستانه ازدواج قرار دارند.

وی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع کرونا که چالش‌های مختلفی برای خانواده‌ها ایجاد کرده و یا زوج‌های جوانی که برای تامین نیازمندی‌های زندگی با مشکلاتی مواجه هستند، سپاه میدان دار و پیش قدم این کار شده و در شهر‌های مختلف در حال اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع جهیزیه می‌باشد.

سردار شاهرخی با اشاره به متمرکز بودن مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه در مرکز استان اظهار کرد: اکنون رزمایش کمک مومنانه در شهر‌های مختلف انجام می‌شود و بر همین اساس در شهرستان تاکستان شاهد اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌هایی بودیم که شناسایی شدند.

مقام ارشد نظامی استان اضافه کرد: همچنین این برنامه در طول ایام دهه فجر در حال اجراست و مهمترین پیام این اقدام خداپسندانه این است که می‌شود زندگی را آسان گرفت. پدران و مادران دغدغه زندگی فرزندان خود را دارند و اگر جوانان کمی خواسته‌های خود را کاهش دهند خواهند دید که با کمترین امکانات هم می‌توان به خوبی زندگی کرد.

وی افزود: ملت ایران ملتی است که به نوعدوستی و شریک غم هم نوع بودن مشهورند و این کار حاصل جمع شدن خیرین و مردم است. در شرایطی که معیشت مردم با تنگنا مواجه است کسانی که تمکن مالی دارند بی تفاوت از کنار نیاز‌های همنوع خود نمی‌گذرند.

فرمانده سپاه استان اضافه کرد: فرهنگ نوعدوستی و اخوت علیرغم تمام تنگنا‌ها باز هم در رفتار و کردار عملی ملت ما جاری و ساری است و مهمترین پیام این اقدام خداپسندانه و بزرگ این است که ما نسبت به هم نوع بی تفاوت نیستیم.

سردار شاهرخی با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه از سوی سپاه استان قزوین گفت: یک مرحله دیگر تهیه و توزیع جهیزیه تا پایان سالجاری در دستور کار خود داریم.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها