سردار سپهر در همدان:

مهمترین گزینه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی دام مذاکره است/امروز در صنعت دفاعی قدرت فائقه منطقه هستیم

همدان-فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مذاکره یعنی فروپاشی ایران گفت: مهمترین گزینه استکبار و صهیونیسم جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی، دام مذاکره است.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۶۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مهمترین گزینه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی دام مذاکره است/امروز در صنعت دفاعی قدرت فائقه منطقه هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدحسین سپهر امروز در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن و چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ سال کفر و شرک به پایان رسید.

وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با پشیبانی و حمایت امت انقلابی به پیروزی رسید.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: باید در جشن انقلاب ایمانی شرایط کشور در دوران قبل از انقلاب را بازگویی کنیم تا نسل جوان ما بدانند در چه شرایطی بودیم.

وی با اشاره به وابستگی رژیم ستمشاهی افزود: سفرای آمریکا و انگلیس در خاطرات خود دارند که زمان حضور در ایران هر ۱۰ روز به دفتر شاه می‌رفتند و به او یاد می‌دادند که چه کاری انجام دهد و به چه فکر کند تا منافع آمریکا و انگلیس را تامین کند.

سردار سپهر با بیان اینکه وقتی انقلاب پیروز شد خود دشمنان اعلام کردند که از دست دادن ایران برای غرب بزرگ‌ترین ضربه پس از جنگ جهانی دوم بود، گفت: ما تاکنون ۴۱ سال مقاومت کردیم در حالی که دشمنان تمام گزینه‌های خود را از قبیل: جنگ سخت، نفوذ، جنگ اقتصادی، فرهنگی و ... را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران پیاده کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کودتا بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: تلاش برای تجزیه کردستان، گنبدکاوس و سیستان و بلوچستان، جنگ تحمیلی، حمله به طبس، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و... از جنایت‌های آمریکا علیه کشور ما است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح ابراز داشت: آمریکای جنایتکار و شوروی کمونیست دست اتحاد دادند که انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآوردند.

وی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا از صدام در جنگ تحمیلی تصریح کرد: مردم ما در مقابل دشمنان ایستادند، انقلاب ایستاد، امام (ره) ایستاد و ما نترسیدیم در حالی که دشمن جنگ شیمیایی را بر ما تحمیل کرد و تروریست تکفیری را در منطقه خلق و حمایت کرد.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمنان در کنار یکدیگر در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کردند، گفت: با صدور انقلاب، مقاومت در غرب آسیا با تدبیر رهبر فرهیخته ما و جانفشانی سربازان، بسیجیان و رزمندگان شکل گرفته و پیروان بسیج در جهان اسلام به فرماندهی امام خود امروز در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: هدف دشمن فروپاشی انقلاب ما بود و از سوریه شروع کردند که در ایران ختم شود، اما آن‌ها قدرت خداوند را محاسبه نکردند چراکه قدرت ما به اندازه توسل و اتکا ما به خداوند است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی بزرگ‌ترین مولفه بعد از حملات و تهدیدات نظامی بود که علیه ما به کار بست و آمریکا تمام قدرت خود را در تمامی عرصه‌ها  برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفت.

وی تأکید کرد: وقتی در حمله نظامی شکست خوردند، هر جنگ نیابتی را علیه ما کلید زدند و در تمام این جنگ‌ها به واسطه صدور انقلاب اسلامی، مقاومت ملت ایران و نترسیدن ما شکست خوردند.

سردار سپهر با اشاره به تحریم‌های اقتصادی عنوان کرد: در اولین روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمن تحریم اقتصادی را شروع کرد و در کنار اتاق جنگ قدرت‌های استکباری، اتاق فکر برای تحریم اقتصادی ما تشکیل شد که در این مولفه نیز شکست خوردند.

وی با بیان اینکه امروز برخی از مسئولین، نخبگان و اهل قلم بدون توجه به منویات رهبری می‌گویند ما برای رفع مشکلات و... باید با آمریکا مذاکره و مصالحه کنیم و نسخه مذاکره می‌دهند، گفت: این در حالی است که دشمن خود اذعان دارد که مذاکره راهی برای از بین بردن انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مذاکره یعنی فروپاشی ایران ابراز داشت: مهمترین گزینه روی میز استکبار و صهیونیسم جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی، ما را به دام مذاکره بردن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن توافق هسته‌ای و مذاکره را تنها را تغییر حکومت در ایران اسلامی می‌داند، اضافه کرد: هدف آمریکا این است که با کلید مذاکره، ایران را در دست داشته باشد و مأموریت شورای امنیت ملی آمریکا که رسماً در دوران اوباما اعلام کردند نفوذ در ایران، تغییر اذهان و رفتار و تسلیم اراده رهبران، مسئولین، نخبگان و سپس آحاد مردم بود.

سردار سپهر با بیان اینکه آنان می‌خواهند ما در فکر و ذهن و در رفتار و عمل تسلیم اراده آمریکایی‌ها شویم، عنوان کرد: برای مقابله با نقشه دشمنان باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی گفت: در حوزه برق قبل از انقلاب ۳ میلیون مشترک داشتیم که امروز به ۳۴ میلیون مشترک رسیده و در حوزه آب ۳.۷ میلیون مشترک بود که امروز ۲۱ میلیون اشتراک آب در کشور داریم و در حوزه تلفن قبل از انقلاب ۸۵۰ هزار خط وجود داشت که امرو به ۳۵.۵ میلیون خط تلفن رسیده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در بخش راه‌آهن نیز ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر امروز به به ۱۴ هزار کیلومتر رسیده است و در حوزه صادرات ۵۴ میلیون دلار صادرات نفتی داشتیم که امروز بیش از ۳۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم.

وی با بیان اینکه وجود ۹۰ درصد نرخ باسوادی در کشور از دیگر برکات انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در حوزه پزشکی، تولید دارو، سواد زنان، دانشجویان رشد بسیار خوبی داشته‌ایم که قابل توجه است.

سردار سپهر یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی رتبه ۱۶ علمی، رتبه ۱۷ دانش پزشکی در سلول‌های بنیادی و ضایعات نخاعی و رتبه ۱۳ در عرصه فناوری در جهان را داریم.

وی با بیان اینکه امروز ۲۰ پروژه واکسن آنتی‌بادی برای جهان تولیدمی‌کنیم، افزود: در نرخ رشد علمی سریع‌ترین رشد با ۱۱ برابر متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در بخش دفاعی ما سرآمد منطقه و جزو ۷ کشور قدرتمند دنیا هستیم، گفت: در صنعت دفاعی امروز سلاح‌های موشکی، پدافندی، دریایی، زمینی، مکانیزه و زرهی ما قدرت فائقه منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه هر گونه پایگاه آمریکایی در منطقه زیر کنترل، نظارت و چشمان تیزبین سپاه و ارتش ما است، گفت: امروز سربازان امام زمان (عج)، سربازان گمنام و امنیت ما کشور امنی را در جهان به نمایش گذاشته‌اند.

سردار سپهر با اشاره به اینکه در حوزه فضایی و ماهواره‌ای نیز ایران اسلامی جزو معدود کشور‌های دنیا است، خاطرنشان کرد: در سوخت هسته‌ای ۲۰ درصد، سال‌ها است که ما می‌توانیم سانتریفیوژ‌های نسل جدید را به نمایش بگذاریم و رتبه ۴ نانو را در دنیا داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید «سلیمانی» برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: در طرح شهید «سلیمانی» بسیج ما افتخار آفرید و با همکاری وزارت بهداشت، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و دیگر ارگان‌ها توانستند با رصد، بیماریابی، قرنطینه و کمک‌های مومنانه و حمایت‌های خود شیوع بیماری را کنترل کنند و کاهش دهند در حالی که بهداشت جهانی اعلام کرده بود در بهمن و اسفند ماه هر روز ۱۲۰ نفر در ایران فوتی خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: ایران اسلامی با تجربه جهادی و انقلابی خود در ۴۱ سال گذشته در تمام عرصه‌ها، امروز نیز در عرصه بهداشت و درمان افتخار خلق کرده است.

وی با بیان اینکه نباید نگاه ما به خارج از کشور باشد، گفت: باید نگاه به داخل داشته باشیم چراکه ما ظرفیت خوبی در داخل کشور داریم.

سردار سپهر با بیان اینکه ما مشکل مدیریتی داریم، تصریح کرد: مسئولان و مدیران ما باید با مدیریت جهادی و انقلابی به مردم خدمت‌رسانی کنند و از دشمن نترسند و در راه شهیدان گام برداند و با تبعیت از رهبری مشکلات را رفع کنند چراکه هر گاه ما گوش به فرمان رهبر و ولایت بودیم به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه ما جامعه اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی را خواهیم ساخت، گفت: ائمه (ع) بشارت انقلابی از این مردمام و سرزمین را داده‌اند که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار