خبرهای داغ:

تقویت کسبه سبب ارتقا اقتصاد محلی و بومی می‌شود

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتن شاهرود گفت: تقویت کسبه، اقتصاد محلی و بومی شهرستان تاکید نمود و افزود: اداره صمت نباید از تخلفات فروشگاه‌ها و مغازه داران چشم پوشی کند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار دهد
کد خبر: ۹۳۲۷۹۵۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
تقویت کسبه سبب ارتقا اقتصاد محلی و بومی می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ ارتباطی به شهر ندارند و از شهر‌های دیگر مدیریت می‌شوند و در مناسبات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان هم جایگاهی ندارند.
وی با بیان اینکه کسبه خرده پا و سنتی ستون فقرات اقتصاد شهر را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: این قشر زحمتکش در تمام روز‌های سال در آیین‌های مختلف از جمله عزا و عروسی به مردم خدمت رسانی می‌کنند، اما امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که هیچ قرابتی با زیست بوم ندارند موجب ورشکستگی آنان شده اند.
امینی با اشاره به اینکه در موضوع همه گیری ویروس کرونا تمامی شهر پای کار آمده‌اند، ابراز کرد: این فروشگاه‌ها معلوم نیست به دست چه کسانی اداره می‌شود و باید هر چه زودتر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برای شناسنامه دار کردن این نوع از فروشگاه‌ها اقدام نماید.
رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود تصریح کرد: این کسبه شهر هستند که در تمام سال و در هر مناسبتی در کنار مردم و مسئولان حضور دارند و بار اقتصاد شهر را به دوش کشیده‌اند، انتظار این است که مسوولان شهرستان با مدیریتی مناسب در این حوزه از افزایش این نوع فروشگاه‌ها جلوگیری کنند.
وی بر تقویت کسبه، اقتصاد محلی و بومی شهرستان تاکید نمود و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت هم نباید از تخلفات فروشگاه‌ها و مغازه داران چشم پوشی کند و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار