خبرهای داغ:

عزت ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود/پیگیری برگزاری پیش کنگره بزرگداشت آیت‌الله شاهرودی

شاهرود_رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت:عزت ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با نگاه فرهنگی در اقتصاد کشور پیگیری شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۹۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
عزت ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود/پیگیری برگزاری پیش کنگره بزرگداشت آیت‌الله شاهرودیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی سال ۱۴۰۰ در محل اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود با بیان اینکه تحقق شعار سال اعلام شده در پیام نوروزی مقام معظم رهبری باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: این شورا باید از سوی مسئولان جدی تلقی شود و برای ارتقای آن پیشنهاد ارائه شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود تاکید کرد: مصوبه‌ها و برنامه‌های این شورا همانند شورای تامین شهرستان اهمیت دارد.
به گفته وی، این شورا که اعضای آن بیشتر مسوولان اجرایی شهرستان هستند، باید هدف گذاری امور فرهنگی را برعهده گرفته و پیگیری‌ها وجود داشته باشد.
امام جمعه شاهرود گفت: در بحث فرهنگی باید بررسی و اقدام شود که مردم چگونه به تولید ملی و حمایت و استفاده بیشتز از آن اقبال نشان دهند.
امینی ادامه داد: عزت ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با نگاه فرهنگی در اقتصاد کشور پیگیری شود.
وی از کمیته اجرایی برگزاری پیش کنگره بزرگداشت مقام مرحوم آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی خواست نشست‌های مستمر برگزار کنند و برنامه‌های آن پیگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار