خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: امسال ۷۵ هزار و ۳۵ تماس تلفنی با کارشناسان این مرکز برای دریافت خدمات برقرار شد که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۷ مورد مزاحمت تلفنی بود.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۴۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

اجرای ۲۳ هزار و ۶۵۶ ماموریت عوامل اورژانس شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، زهره صالح نساج در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز‌های بیماران، امدادرسانی به حادثه دیدگان، مصدومان تصادف‌های شهری و جاده‌ای از جمله اقدام‌های کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در سریع‌ترین زمان ممکن بشمار می‌رود.
او با بیان اینکه مزاحمت تلفنی برای کارشناسان این مرکز که ثانیه‌ها را برای کمک به همنوعان مهم می‌شمارند، شایسته نیست، ابراز کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شهرستان شاهرود سال ۱۴۰۲ برای پاسخگویی به نیاز بیماران و امدادرسانی به مصدومان حوادث ۲۳ هزار و ۶۵۶ ماموریت را به سرانجام رساندند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود به وسعت جغرافیایی و پراگندگی جمعیتی در شهرستان‌های شاهرود و میامی اشاره کرد و گفت: مسافت زیاد بین پایگاه‌ها، برخی وقت‌ها خدمت‌رسانی بهتر به مردم را با چالش روبرو می‌کند.
صالح نساج با اشاره به اینکه تقویت سامانه ارتباط رادیویی بی‌سیم برای سرعت در تماس با کارشناسان اعزامی به محل ماموریت در ۲ نقطه شهرستان انجام شد، ادامه داد: این اقدام برای پوشش ارتباط بهتر در مناطق دور از دسترس و در زمانی که احتمال اخلال در ارتباط تلفنی وجود دارد به منظور کنترل عملیات و خدمات‌رسانی بهتر انجام شد.
او از راه‌اندازی سامانه پیامکی خدمت‌رسانی نیاز‌های اورژانسی به جامعه ناشنوایان با همکاری اداره بهزیستی خبر داد و افزود: امسال نشانی و تلفن‌های جامعه ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی شهرستان برای ارایه خدمت‌رسانی بهتر با کمترین زمان ممکن در سامانه اورژانس ثبت شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۲ دستگاه آمبولانسِ نیازمند تعمیر برای پشتیبانی احتمالی و ضروری ناوگان اورژانس این شهرستان بازسازی شد.
صالح نساج با اشاره به بهره برداری از محل فرود بالگرد اورژانس در روستایی نردین شهرستان میامی، افزود: امسال خدمات‌رسانی به پنج هزار و ۴۵۸ مصدوم در ۲ هزار و ۹۱۳ مورد تصادفات توسط کارشناسان این مرکز انجام شد.
او ادامه داد: ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر از بیماران و مصدومان حوادث در این بازه زمانی به مراکز درمانی برای ادامه روند درمان اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها