خبرهای داغ:
نماینده معین شهرستان بهار در مجلس شورای اسلامی:

باید با نگاه کلان باری از مشکلات مردم کم کنیم

همدان-نماینده معین شهرستان بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکشی از حوزه‌های انتخابیه در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم، گفت: نگاه ما باید کلان باشد تا بتوانیم باری از مشکلات مردم کم کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۷۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

باید با نگاه کلان باری از مشکلات مردم کم کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده معین شهرستان بهار در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان بهار در کنار نظارت میدانی با مردم این شهر گفت و گو کرد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به سرکشی از حوزه‌های انتخابیه در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: نگاه ما باید کلان باشد تا بتوانیم باری از مشکلات مردم کم کنیم.

وی افزود: مدیران ادارات در حوزه‌های مختلف را برای پیگیری مشکلات این منطقه پای کار آوردیم و پروژه‌های مربوطه را بازدید کرده‌ایم اما باید مسئولین شهرستان پیگیر باشند.

نماینده معین شهرستان بهار در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک صنعتی لالجین نیز از نزدیک مشکلات واگذاری زمین‌ها به تولیدکنندگان را بررسی کرد و در این بین رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز از واگذاری اراضی تا خرداد ماه 1400 خبر داد.

وی با حضور در روستاهای دهنجرد و پیگیری سوله صنایع تبدیلی با حضور  کارشناسان مربوطه به پیگیری واحدهای تخریب شده تریلی‌سازی روستای زاغه پرداخت.

فلاحی با حضور در جمع مردم روستای حسین‌آباد عاشوری نیز گفت: مشکلات امروز جامعه از قبیل گرانی و بیکاری ارتباطی به دین ندارد، اگر مشکلی وجود دارد به عدم وظیفه شناسی و مدیریت مسئولین ربط دارد.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی شهید «سلیمانی» و شهید «حسین  همدانی» تربیت شده‌اند، افزود: اگر بنده وظیفه‌ای که دارم عمل نکنم و به‌جای اینکه زندگی را وقف خدمت به مردم کنم به منفعت خودم برسم به طور قطع مشکلاتی پیش می‌آید و مصلحت مردم در نظر گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار