خبرهای داغ:
پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت روز پاسدار؛

سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب اسلامی است‌

«غلامرضا فلاحی» در پیامی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ که با تأسی از مکتب عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۸۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی به نقل از دفاع پرس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، در پیامی ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت اسوه ایثار و شجاعت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به فرماندهان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد همرزمان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌، همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» ، سبزپوشانی که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالیقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و نیز امنیت و سلامت جامعه ایران به خصوص سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار شهید «حاج قاسم سلیمانی»؛ دوام توفیق فرماندهان و کارکنان سرافراز سپاه، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج)، وصایای امام راحل عظیم الشأن (ره) و منویات نورانی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها