خبرهای داغ:

تقدیر نماینده مردم شاهرود و میامی از کادر درمان و تبریک سال نو

شاهرود_نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی در بیمارستان بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور یافت و سال نو را تبریک و از زحمات کادر درمان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۸۶
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
تقدیر نماینده مردم شاهرود و میامی از کادر درمان و تبریک سال نوبه گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی در بیمارستان بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور یافت و سال نو را تبریک و از زحمات کادر درمان تقدیر کرد.
همزمان با سالروز ولادت خجسته حضرت صاحب الزمان (عج) در روز دوشنبه ۹ فروردین‌ماه ۹۹، دکتر علی‌اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی با همراهی دکتر امامیان معاون تحقیقات و فناوری، دکتر باباخانی مشاور رئیس در امور مشارکت‌های اجتماعی، دکتر فولادی رئیس بیمارستان بهار، دکترجهان‌سیر رئیس اداره بهزیستی شاهرود و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان، با اهداء گل به پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت دانشگاه از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.
دریافت لوح استانی سطح دو در رعایت حقوق ارباب رجوع
در ارزیابی استانداری از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با کسب ۸۸ امتیاز بر اساس آیین‌نامه‌های قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، پس از  بررسی و ارزیابی دانشگاه با توجه به جدول امتیازات شاخص‌های مدون در سطح استانی، مشمول دریافت لوح استانی سطح دو در رعایت حقوق ارباب‌رجوع شد.
مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و دبیر شورای ارزیابی ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استانداری سمنان با ارسال لوحی، ضمن قدردانی از دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، ابراز امیدواری کرد که با اهتمام بیشتر در جلب رضایت مصرف‎کنندگان، جایگاه دانشگاه، بیش از پیش ارتقا یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها