خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

امور روستاها با پیگیری دهیاران و شوراهای روستا به سرانجام می‌رسد

همدان-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت خلاقیت و پیگیری دهیاران و شوراهای روستا، امور روستاها به سرانجام می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۹۴
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

امور روستاها با پیگیری دهیاران و شوراهای روستا به سرانجام می‌رسدبه گزارش خبرگزاری بسیج، هادی بیگی‌نژاد در جمع دهیاران شهرستان ملایر ضمن تبریک سال نو اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در صورت خلاقیت و پیگیری دهیاران و شوراهای روستا، امور روستاها به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای پیگیری مشکلات در کنار دهیاران و شوراهای روستایی هستیم، بیان داشت: در روستاهایی که دهیاران پیگیر و خلاق دارد، امور روستا به نتیجه می‌رسد و در صورت عدم پیگیری نمایندگان شورا و دهیاران و به صرف بیان مشکلات، چیزی حل نخواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از دهیاران خواست تا موارد مورد نظر خود را با همکاری دفتر ارتباط مردمی ایشان و مسئول امور روستایی دفتر مورد به مورد و اداره به اداره پیگیری کنند تا کارها به نتیجه برسد.

وی افزود: همه مشکلات قابل حل است به شرط اینکه یک نفر پیگیری کننده داشته باشد.

در ادامه این جلسه نیز دهیاران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات موجود و راه‌های توسعه روستاها پرداختند.

همچنین محورهای عمده مباحث مطرح شده در این جلسه لزوم رسیدگی به راه‌های روستایی، مشکل چاه‌های آب و برداشت از آنها، مشکلات موجود در جمع‌آوری و دفع بهداشتی زباله‌های روستاها، بازنگری طرح هادی، مشکلات اعتباری، اتمام مدرسه روستای انجیره و پل ورودی روستای قشلاق انوچ و مشکل ساخت و سازهای غیر مجاز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات