خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

بهره‌برداری از پروژه سد گرین نهاوند طی ۳۶ ماه

نهاوند-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد این هستیم که با پیگیری‌های انجام شده پروژه سد گرین دوباره به اجرا درآمده است و طی ۳۶ ماه (۳ سال) به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

بهره‌برداری از پروژه سد گرین طی ۳۶ ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در جمع اصحاب رسانه در محل کارگاه سد گرین ضمن تقدیر از زحمات کسانی که در پیشرفت و اجرای این پروژه همکاری داشته‌اند، اظهار داشت: سد گرین یکی از آرزوهای دیرینه مردم نهاوند است که با حمایت ظرفیت‌های مختلف سال‌هاست در جریان اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: برای پروژه سد گرین و ماده ۵۶ ماه‌ها پیگیر بودیم و خدارا شاکریم که نتیجه گرفتیم و امروز شاهد این هستیم که تلاش‌های ما و دوستان امیدوار کننده بوده است و ظرف سه سال آینده شاهد بهره‌برداری این سد خواهیم بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماده ۵۶ طی پروسه طولانی مدت و با رایزی انجام می‌شود و با نامه‌نگاری انجام نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز شاهد این هستیم که با پیگیری‌های انجام شده این پروژه دوباره به اجرا درآمده است و طی ۳۶ ماه (۳ سال) به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهبازی با اشاره به اینکه مهمترین کاربرد سد گرین کشاورزی است، بیان داشت: سد گرین در حالت عادی برای بخش کشاورزی است  و تضمین کننده حق آبه کشاورزان شهرستان است و در فصول کم بارش خیال کشاورز را در تابستان که نیاز بیشتری به آب است، آسوده خواهد بود و البته بخش صنعت، گردشگری و آب شرب شهرستان هم در اجرای این سد بی‌بهره نخواهند بود.

وی در ادامه گفت: همه نوع تخصص و ظرفیت در شهرستان داریم و از کارفرما خواسته‌ایم که نیروهای بومی در اولویت بکارگیری نیرو برای این پروژه و پیشبرد آن  کمک بگیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ما سئوال می‌شود آیا این سد برای تامین آب ملایر و تویسرکان و... استفاده می‌شود؟ باید بگوئیم این شهرها خودشان سد دارند و نیازی به این کار نیست که آب نهاوند را به این شهرها و یا شهرهای دیگر بفرستیم و این آب برای شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات