خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

توليد محتوای فاخر در حوزه نماز موجب پیشگیری از آسيب های اجتماعی می شود

اصغری گفت: توليد محتوای فاخر و اثربخش در خصوص نماز مي تواند در انس گرفتن و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعی در بین دانش آموزان، موثر باشد.
کد خبر: ۹۳۳۲۲۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در جلسه شورای ترویج فرهنگ اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: خوشبختانه اداره کل آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های ترویج و توسعه نماز در مدارس و درمیان دانش آموزان و فرهنگیان موفق بوده است.

وی در این جلسه که با حضور حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان، رحیم خانی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی و محمود بنایی رییس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به هماهنگی و همراهی خوب ستاد اقامه نماز استان در برنامه های آموزش و پرورش گفت: موفقیت اقدامات حوزه نماز در آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل همکاری همه دستگاه ها در برگزاری مراسم ها و برنامه ها به ویژه ستاد اقامه نماز استان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش از تدوین برنامه پنج ساله آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: برنامه پنج ساله آموزش و پرورش استان تدوین شده است که این برنامه ها ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به محور این برنامه پنج ساله در حوزه دینی و ایمانی قرآن، نماز و عترت اضافه کرد: آموزش و پرورش مجموعه ای تحول پذیر و بهسازی شده است که نیاز دارد بدنبال نتایج تاثیرگذار و شفاف در حوزه نماز برای دانش آموزان باشد.

اصغری گفت: توليد محتوای فاخر و اثربخش در خصوص نماز مي تواند در انس گرفتن و جلوگيری از آسيب های اجتماعی در بین دانش آموزان، موثر باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها