خبرهای داغ:
در ۹ ماه گذشته،

تخصیص ۴۶۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان های شاهرود و میامی

شاهرود_نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: در ۹ ماه گذشته از شروع بکار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۴۶۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان‌های شاهرود و میامی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۱۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
تخصیص ۴۶۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان های شاهرود و میامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر خانی، اشتغالزایی را از اولویت‌های اصلی خود معرفی کرد و اعلام داشت در ۹ ماه گذشته از شروع بکار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۴۶۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان‌های شاهرود و میامی (که عمده آن از بودجه ملی کشور بوده و نه استانی) در بخش‌های مختلفی نظیر درمان، شبکه جاده‌ای، حل مشکلات روستایی، میراث و گردشگری، صنعت، نوسازی مدارس و ... تخصیص یافته؛ که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق، طرح‌هایی، چون کمک به اجرای طرح هادی روستا‌ها و حمایت از دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را فرصت مناسبی برای حوزه انتخابیه دانست چراکه باتوجه به وسعت حوزه انتخابیه، زمینه خوبی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها فراهم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار