خبرهای داغ:
سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در پی شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۸۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فداء در پیامی شهادت سرباز سرافراز ولایت را به محضر مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جبهه مقاومت اسلامی، سپاه پاسداران و بیت معظم ایشان، آحاد ارادتمندان این سردار همیشه سرافراز تبریک و تسلیت گفت.

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر درگذشت سردار پر افتخار، سردار سیدمحمد حجازی رضوان‌الله‌علیه جانشین فرماندهی نیروی قدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید. لازم می‌دانم این مصیبت را به مقام معظم رهبری ، همسر گرامی و فرزندان و دیگر افراد خاندان و به دوستان و همکاران ایشان صمیمانه تسلیت عرض کنم و صبر برای آنان از خداوند متعال مسألت نمایم. رحمت و مغفرت و رضوان الهی بر این برادر فقید باد.

او که همرزم و رفیق شهید حاج احمد کاظمی و شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام بود، پس از عمری رزمندگی، جانبازی و حقیقتا سربازی ولی خدا در همه عرصه‌ها، از دفاع مقدس پرشکوه‌مان تا بسیج جان‌برکف مستضعفین و از لبنان همیشه قهرمان تا نیروی همیشه‌پیروز قدس و سایر هنگامه‌های فداکاری، سرود خدمت و حماسه سرود.

آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار، که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسئولیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه‌ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

مرد میدان‌های جهاد و خدمت، سردار رشید اسلام و پاسدار مخلص انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری و خدمت به انقلاب اسلامی به قافله نورانی یاران شهیدش پیوست.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم سپاهیان و بسیجیان استان اصفهان شهادت آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیرمرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام برادر سیدمحمدحسین زاده حجازی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) خانواده معزز و صبور شهید،بازماندگان، خیل عظیم بسیجیان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

 سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار