خبرهای داغ:

جایگاه و مقام معلم بسیار ارزشمند است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۳۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست هم اندیشی گرامیداشت هفته معلم به ریاست مریم آشور ریاست آموزش و پرورش شهرستان سرخه با حضور سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه، در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه بر برنامه ریزی منسجم و هماهنگ جهت دیدار با معلمان و فرهنگیان و اجرای برنامه های متنوع با توجه به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید شد.

سرگرد محمد مهدی ادهم در این جمع ضمن تبریک پیشاپیش روز معلم اظهار کرد: جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل وناداني است. 

وی تصریح کرد: بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزي است و چه بهانه اي نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضي مطهري، براي بزرگداشت مرتبت والاي معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهي و اربابان معرفت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خاتمه گفت: وظیفه خود می‌دانم ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز معلم از همه معلمان، اساتید و مربیان این مرز و بوم که به ایفای این وظیفه خداپسندانه مشغول می‌باشند سپاسگزاری نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت نمایم.

گفتنی است آغاز هفته معلم همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از روز 12 اردیبهشت به مدت یک هفته خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار