خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد:

۸۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در استان خدمت رسانی می کنند

سردار شاهرخی با اشاره به سایر اقدامات سپاه در استان اضافه کرد: خدمات سپاه در عرصه های مختلف همچنان ادامه دارد و در این راستا ۸۰۰ گروه جهادی در استان مشغول خدمت رسانی در حوزه های مختلف هستند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی و انجام اموری است که مورد تأکید خداوند است و بی شک کمک مومنانه در این ایام در راستای دست گیری مومنانه بی اجر نخواهد نماند.

وی گفت: با حضور حوزه های مقاومت بسیج و سپاه در مرحله اول بیس از پنج هزار بسته توزیع شد و امروز در مرحله دوم این رزمایش بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع می شود و در مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر مرحله سوم، ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این بسته در بین جامعه هدف که توسط معتمدین محلات و پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد شناسایی شده اند توزیع می شود.

سردار شاهرخی عنوان کرد: در سال‌جاری اهدا جهیزیه نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه در دستور کار ماست و در حال حاضر ۵۶ هزار خانوار در سطح استان جهت دریافت کمک های مومنانه شناسایی شده اند و این کمک های مومنانه نوعی ترویج فرهنگ ایثار و نوعدوستی و انفاق است که هر روز بیش از گذشته در جامعه جریان دارد.

وی افزود: فرهنگ نوعدوستی و ایثار به گونه ای است که مردم با وجود مشکلات و تنگناهای معیشتی، نیازمندان را در دارایی های خود به اندازه وسع و توان خود شریک می کنند. این فعالیت های خداپسندانه از طریق خیرین تهیه شده و از سوی سپاه و بسیج استان اجرا می شود.

سردار شاهرخی با اشاره به طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی کاری مشترک با کادر درمان کشور بود و در استان نیز اجرا شد و برکات و نتایج بسیار خوبی داشت اما متاسفانه در شروع سال جدید رعایت نشده و زحمات تیم های این طرح بزرگ نادیده گرفته شد اما با برنامه ریزی با کادر درمان و سایر مسوولان استان صورت گرفته در آینده شاهد کاهش این وضعیت سخت کرونایی باشیم.

وی با اشاره به سایر اقدامات سپاه در استان اضافه کرد: علاوه بر حمایت از نیازمندان، اقدامات گسترده ای در عرصه های مختلف شامل اجرای طرح شهید سلیمانی، اقدامات بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان، آزادی زندانیان و دیگر عرصه ها می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها