خبرهای داغ:

پیام مشترک فرمانده و نماینده ولی فقیه درسپاه گمیشان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان پیام مشترکی را صادر نمودند
کد خبر: ۹۳۳۷۹۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

پیام مشترک فرمانده ومسئول نماینده ولی فقیه درسپاه گمیشان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، سرهنگ دوم پاسدار یعقوب احمدی فرمانده سپاه گمیشان و حجت الاسلام والمسلمین میثم سلمان پور نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان، پیام مشترکی صادر کردند که متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته عقیدتی سیاسی سپاه فرصت مناسبی برای شناخت استاد مطهری است که با اندیشه این شهید والامقام بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.


فلسفه ورمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است. تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه ای است که سپاه می تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه های مختلف حتی اقتصاد مقاومتی که از دغدغه های مهم ومطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی است پیشگام باشد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان ضمن گرامی داشت این روز و تبریک به همه مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین تبریک به تمام معلمان و دبیران شهرستان امیدواریم با تلاش و کوشش فرهنگیان محترم شهرستان ،شاهد تربیت آینده سازانی باشیم که ترقی ،پیشرفت وآبادانی ایران اسلامی سرلوحه کار آنها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار