امیدآفرینی در جامعه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات

شاهرود_امام جمعه و استادیار صالحین شهرستان شاهرود گفت:باید همه تلاش کنیم تا امیدآفرینی را به جامعه تزریق و زمینه مشارکت حداکثری را در حضور هوشمندانه و آگاهانه جامعه فراهم آوریم.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۷۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه مجمع سرمربیان و استادیار صالحین شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که امام جمعه و استادیار صالحین شهرستان شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود، ائمه جمعه و سرمربیان صالحین شهرستان حضور داشتند در خصوص حضور حداکثری جامعه در انتخابات و راه‌های تحقق این حضور و انتخاب اصلح از نظر مقام معظم رهبری بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه و استادیار صالحین شهرستان شاهرود در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری و توطئه‌های گوناگون دشمنان بر علیه ملت ایران و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم تا امیدآفرینی را به جامعه تزریق و زمینه مشارکت حداکثری را در حضور هوشمندانه و آگاهانه جامعه فراهم آوریم.
وی توطئه‌های دشمنان را برای ناکارآمدی نظام و ناامیدی مردم از بی اثر بودن حضور در انتخابات برشمرد و افزود:، چون انتخابات قدرت نرم کشور و سمبل محبوبیت نظام است، دشمنان تلاش دارند بویژه با قدرت رسانه‌ای آن را کمرنگ کنند تا از آن به نفع خود سود ببرند، اما به فضل خدا در این توطئه نیز با بصیرت مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند ناامید خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار