تجلی خود باوری، خدا باوری و مردم باوری در انتخابات

شاهرود_عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی گفت: خود باوری، خدا باوری و مردم باوری در انتخابات متجلی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۳۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
تجلی خود باوری، خدا باوری و مردم باوری در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر حبیبیان در نشست بصیرتی- سیاسی در راستای انتخابات در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) با حضور اساتید، مبلغین و طلاب خواهر شهرستان شاهرود، با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری با ارائه معنای انتخابات اظهار کرد: اداره کشور بر اراده مردم، نظام، افزایش ضریب امنیتی، اصلح گزینی و برنامه جدید برای بهبود کشور از شرایط انتخاب است.
وی گفت: شهید مطهری (ره) در دیدار با امام (ره)، ایشان را در آمن به هدفه، آمن به سبیله و آمن به قوله یافت که این خود باوری، خدا باوری و مردم باوری در انتخابات متجلی می‌شود.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی افزود: ارائه برنامه برای اداره کشور به مردم به صورت کتبی در سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، فرهنگ و معرفی تیم همکاران توسط کاندیدای ریاست جمهوری برای مقایسه با مولفه‌های انقلاب نشانه کارآمدی نامزد منتخب مردمی است.
وی اظهار کرد: معتمد، شجاع و متقی بودن ۱۴ مولفه اصلح گزینش فرد است که به صورت مخفف در این چند کلمه بیان شده و توانمند در مدیریت، قانونگرا، جوانگرا، عالم بودن و مومن به اسلام، انقلاب، ولایت و توانمندی مردم از ویژگی‌های کاندیدای تراز انقلاب است.
ارسال نظرات