کاندیدای تراز انقلاب اسلامی باید قانونگرا، جوان، عالم و مومن به اسلام، انقلاب، ولایت باشد

شاهرود_عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی گفت: توانمند در مدیریت، قانونگرا، جوانگرا، عالم بودن و مومن به اسلام، انقلاب، ولایت و توانمندی مردم از ویژگی‌های کاندیدای تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۷۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر حبیبیان در نشست بصیرتی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با ارائه معنای انتخابات اظهار کرد: برای انتخاب درست باید اداره کشور بر اراده مردم، نظام، افزایش ضریب امنیتی، اصلح گزینی و برنامه جدید برای بهبود کشور را در انتخاب اصلح مد نظر قرار داد.
وی با بیان اینکه خود باوری، خدا باوری و مردم باوری در انتخابات متجلی می‌شود، گفت: باید در انتخاب اصلح به اینکه فرد خدا باور و مردم باور است توجه کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی افزود: ارائه برنامه برای اداره کشور به مردم به صورت کتبی در سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، فرهنگ و معرفی تیم همکاران توسط کاندیدای ریاست جمهوری بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: ارائه این برنامه‌ها برای مقایسه با مولفه‌های انقلاب نشانه کارآمدی نامزد منتخب مردمی است که باید مورد توجه و تاکید باشد.
حبیبیان اظهار کرد: معتمد، شجاع و متقی بودن از مولفه اصلح است.
وی تاکید کرد: توانمند در مدیریت، قانونگرا، جوانگرا، عالم بودن و مومن به اسلام، انقلاب، ولایت و توانمندی مردم از ویژگی‌های کاندیدای تراز انقلاب است.
ارسال نظرات