خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

همت مضاعف در تولید یک ضرورت حیاتی برای کشور است

نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین همت مضاعف در امر تولید را یک ضرورت حیاتی برای کشور عنوان کرد و گفت: افزایش تولید علاوه بر نیرومند کردن کشور در برابر دشمنان نظام موجب کاهش بیکاری و فقر در جامعه می‌شود .
کد خبر: ۹۳۴۵۳۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" اظهار داشت: امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته شعار سال به موضوعات تولیدی و اقتصادی اختصاص‌یافته که نشان‌دهنده ضرورت و اهمیت جایگاه و مسئله اقتصاد، آثار کلان ملی و بین‌المللی و نقش بسیار تأثیرگذار در دیگر حوزه‌ها دارد.

وی ادامه داد: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها دو عامل مهم در رشد اقتصاد در هر کشوری است که باید در کشورمان نیز مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی تأکید کرد: قوای سه‌گانه، مخاطب اصلی نام‌گذاری امسال هستند که باید در برنامه‌ها و اقدامات خودشان به آن توجه ویژه داشته باشند خصوصاً دولت مردان که دستگاه‌های اجرایی کشور را در اختیار دارند.

وی با اشاره به تأثیر مردم در تحقق تولید، ابراز داشت: بخشی از پشتیبانی در امر تولید، مربوط به حمایت‌های مردم در استفاده از کالای ایرانی است تا چرخه تولید و مصرف، به نفع هر دو تمام شود از طرف دیگر تولیدات با کیفیت و متناسب با نیاز‌های مردم نیز پشتیبانی تولیدکنندگان از مصرف‌کنندگان می‌باشد که آثار آن ایجاد اعتماد میان هر دو گروه می‌باشد.

نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین همت مضاعف در امر تولید را یک ضرورت حیاتی برای کشور عنوان کرد و بیان داشت: افزایش تولید علاوه بر نیرومند کردن کشور در برابر دشمنان نظام موجب کاهش بیکاری و فقر در جامعه می‌شود و باید تاحدامکان از این مهم حمایت و پشتیبانی کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار