علاج درد‌های کشور مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است

شاهرود_ استادیار صالحین سپاه شهرستان شاهرود گفت: علاج درد‌های مزمن کشور در پرتو پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۷۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با حضور امام جمعه و فرماندهی و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این گردهمایی که معاونت تعلیم و تربیت و نظام صالحین سپاه ناحیه و فرمانده حوزه به میزبانی پایگاه شهدا در مسجد و حسینیه باب الحوائج برگزار شد، در خصوص برنامه‌های پیش رو بویژه انتخابات بحث و تبادل نظر شد.
حجت السلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این نشست با تاکید بر مشارکت در انتخابات اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود تاکید دارند، علاج درد‌های مزمن کشور در پرتو پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی افزود: مردم سالاری دینی که مبنای انتخابات ماست برخاسته از حق و تکلیف الهی انسان است چرا که همه انسان‌ها حق انتخاب و حق تعیین سرنوشت دارند.
استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت است و این کار به معنای قدرت مردم در اداره کشور و در داشتن سرنوشت کشور به وسیله ملت است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز در این نشست با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم و دعوت عمومی به این مشارکت گفت: در انتخابات حضور عمومی مردم مهم است و یک فریضه سیاسی و دینی است.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به شاخص‌های انتخاب اصلح افزود: ولایتمداری، مدیریت قوی، ایمان قوی، عداتخواهی و فسادستیزی، عملکرد انقلابی و جهادی و معتقد به توانمندی‌های کشور و جوانان از شاخص‌های یک کاندیدای اصلح است که باید توجه و همه را دعوت به این مهم کرد.
 
علاج درد‌های کشور مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است
ارسال نظرات
آخرین اخبار