خبرهای داغ:

ظرفیت آموزش و پرورش، در جهت تشویق و ترغیب جامعه، به حضور حداکثری در صحنه انتخابات

شاهرود_ امام جمعه شاهرود در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان بر استفاده از آموزش و پرورش، در جهت تشویق و ترغیب آحاد جامعه، به حضور حداکثری در صحنه انتخابات تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۷۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
ظرفیت آموزش و پرورش، در جهت تشویق و ترغیب جامعه، به حضور حداکثری در صحنه انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیات همراه، با گرامیداشت مناسبت‌های خردادماه، از زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و والدین دانش آموزان، در پیشبرد کلاس‌های درس مجازی قدردانی نمود.
وی در ادامه، با توجه به شرایط حساس کشور، بر استفاده از ظرفیت گستردگی و کثرت مراکز آموزشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان، در جهت تشویق و ترغیب آحاد جامعه، به حضور حداکثری در صحنه انتخابات تاکید کرد.
محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز با اشاره به اینکه فکر و عمل روحانیت راهگشای مجموعه آموزش و پرورش است گفت: راهبرد ما در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹، دسترسی دانش آموزان به تعلیم و تربیت نسبتا با کیفیت بوده است.
۳۰ درصد مدارس استان در طرح امین مشارکت دارند
محمد دستورانی در ادامه اظهار داشت: استان سمنان، در طرح امین که با رویکرد تقویت ساحت اعتقادی سند تحول انجام می‌شود، از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است و بیش از ۳۰ درصد مدارس استان، در این طرح فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: استان سمنان در بهمن ماه ۱۳۹۹، میزبان مسابقات قرآنی کشور بود و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی در این دوره از مسابقات رقم خورد و در مرداد ۱۴۰۰ نیز استان سمنان افتخار میزبانی مسابقات قرآنی دانش آموزان کشور را خواهد داشت.
رضایت 95 درصد اولیا و دانش آموزان استان از آموزش های مجازی
مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار کرد: در بازدید‌های وزارتی، میزان رضایتمندی اولیا و دانش آموزان استان سمنان از آموزش‌های مجازی، ۹۵ درصد بوده که این موفقیت حاصل مسئولیت پذیری، تعهد و تلاش کلیه همکاران در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان است.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز، آرامش و حرکت رو به رشد آموزش و پرورش شهرستان را حاصل حمایت ارکان موثر جامعه، به ویژه روحانیت معظم برشمرد و از همراهی دلگرم کننده امام جمعه، با طرح و برنامه‌های مدیریت، قدردانی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها