خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دانش آموزی شهیده «منیره سیف» کبودراهنگ خبر داد

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در شهرستان کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده حوزه دانش آموزی شهیده «منیره سیف» کبودراهنگ از برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها همزمان با انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۰۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها در شهرستان کبودراهنگطیبه شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: نشست روشنگری با موضوع حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه با حضور حجت الاسلام وحیدی از قم و با حضور بیش از ۷۰  نفر از رأی اولی‌های دختر در سالن ورزشی مدرسه جنت با همکاری سپاه ناحیه و اداره آموزش و پرورش کبودراهنگ توسط حوزه خواهران بسیج دانش آموزی شهیده منیره سیف برگزار شد.

وی تصریح کرد: انتخابات تکلیف شرعی، دینی و ملی همه ما است چرا که حضرت امام (ره) فرمودند: امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه فقط یک وظیفه اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفه شرعی اسلامی و الهی است.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهیده «منیره سیف» کبودراهنگ اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های مستکبران می‌شود و در این راستا دانش‌آموزان و نوجوانان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: حضور رأی اولی‌ها در این انتخابات، صحنه‌های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار