خبرهای داغ:

حضور مردم در صحنه انتخابات کشور را در مقابل نفوذ و حمله دشمن بیمه می‌کند

شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات کشور را در مقابل نفوذ و حمله دشمن بیمه می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۶۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی فرماندهان و بسیجیان، حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان در سخنانی با تاکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری در آن، اظهار کرد: همه ما در انتخابات وظیفه داریم که شرکت کنیم و باید تلاش کنیم انتخاب اصلح نماییم.
وی افزود: امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود تاکید بر انتخاب فردی متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی، غیر منحرف از صراط مستقیم و بدون گرایش به مکتب‌های انحرافی و تحصیلکرده و مطلع بر مسائل روز و سیاست‌های اسلامی را دارند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات کشور را در مقابل نفوذ و حمله دشمن بیمه می‌کند.
وی تصریح کرد: در همه انتخاباتی که در کشور ما برگزار شده استکبار جهانی با ابزار رسانه تلاش داشته حضور مردم را کمرنگ کند و انگیزه‌ها را کم نمایند که البته به شکست انجامیده است.
سلیمانی با این توطئه‌ها نشان از اهمیت انتخابات در کشور ماست و مردم سالاری دینی در کشور ما در اوج است و باید حمایت و با مشارکت حداکثری خود و دیگران این سمبل و الگو را به رخ دشمنان بکشیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باب انتخابات گفت: انتخابات به معنی قدرت مردم در اداره کشور و در دست داشتن سرنوشت کشور به وسیله ملت ایت که این بسیار مهم است و باید تلاش کنیم با حضور حداکثری خود سرنوشت درست را انتخاب نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها