خبرهای داغ:

دشمنان به دنبال بحران آفرینی در انتخابات و بعد از آن هستند

شاهرود_کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه گفت:امروز تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است چرا که برای مقابله با بحران مشارکت و مشروعیت باید این را دنبال کنیم و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۲۲
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوتراب کاتبی در نشست نهضت روشنگری در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در نمازخانه این نهاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اشاره به ابعاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبین آن، اظهار کرد: ما در طول انقلاب اسلامی توسط دشمنان این مرز و بوم شاهد بحران‌هایی بوده ایم که جنگ هشت ساله دفاع مقدس کاملاً برای ملموس و مشهود بود.
وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس دشمنان با استفاده از ابزار نرم به جنگ ملت ایران برخاسته و بحران‌هایی را ایجاد کرده اند.
این استاد دانشگاه با برشمردن بحران‌های مختلف نرم دشمنان در کشور، گفت: بحران هویت، بحران نفوذ، بحران توزیع، بحران مقبولیت، بحران مشارکت و بحران مشروعیت از بحران‌هایی ایت که با آن مواجه هستیم و خواهیم بود.
وی با بیان اینکه دشمن در ابتدا هویت ما را هدف قرار داد و با جنگ نرم تلاش کرد نسل جوان و نوجوان را ار انقلاب جدا کند و در ادامه با نفوذ در ارکان نظام تلاش کرد انقلاب و اهداف آن را به چالش و انحراف بکشاند.
کاتبی تصریح کرد: آن‌ها در انتخابات مختلف و در ادامه آن تلاش کردند مقبولیت نظام را کاهش و در نظام توزیع کشور اختلال ایجاد کنند و امروز هم تلاش می‌کنند مشارکت در انتخابات را کاهش دهند تا بتوانند بحران مشروعیت نظام را کلید بزنند.
وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم و با شناخت توطئه‌های دشمنان راه مقابله با آن را انجام دهیم گفت: امروز تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است چرا که برای مقابله با بحران مشارکت و در ادامه مشروعیت باید این را دنبال کنیم و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار