خبرهای داغ:
حجت الاسلام سلمان پور:

دو اصل انتخابات 1400 ، حضور حداکثری و انتخاب اصلح

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گمیشان: همه ما در قبال انتخابات ۲ وظیفه‌ مهم داریم، شامل شرکت در اصل انتخابات، برای مشارکت در سرنوشت میهن اسلامی و همچنین انتخاب درست برای پیشرفت درعرصه‌های گوناگون است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۳۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

دو اصل انتخابات 1400 ، حضور حداکثری و انتخاب اصلح

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام سلمان پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گمیشان در جمع فرماندهان پایگاهها و بسیجیان حوزه بعثت این شهرستان اظهار داشت: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

وی گفت: دشمنان با جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده به شدت به دنبال جلوگیری از مشارکت بالای مردم دراین عرصه هستند. درانتخابات ۲۸ خرداد نیاز به بینش و بصیرت داریم تا مشارکت حماسی دیگری البته با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ایران اسلامی شکل گیرد.

سلمان پور بیان کرد: همه ما در قبال انتخابات امسال ۲ وظیفه‌ مهم داریم که شامل شرکت در اصل انتخابات، برای مشارکت در سرنوشت میهن اسلامی و همچنین انتخاب درست برای پیشرفت میهن درعرصه‌های گوناگون است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گمیشان افزود: هر فردی دل در گرو توسعه و عزت و اقتدار میهن اسلامی دارد باید جانانه با وحدت و همدلی با درک شرایط منطقه و کشور فعالانه در انتخابات که نوعی دخالت در تعیین سرنوشت خود و کشور است مشارکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار