حضور حداکثری در انتخابات، تداوم اقتدار انقلاب است

فرمانده سپاه خوی گفت: حضور حداکثری در انتخابات یعنی ما همچنان خواهان اقتدار ، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران هستیم .
کد خبر: ۹۳۵۱۴۵۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار علایی امروز در نشست بصیرتی بسیج جامعه پزشکان سپاه این شهرستان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: انقلاب ایران یعنی اسلام و باید گفت که اسلام مرز ندارد، بنابراین انقلاب هم مرز ندارد، لذا نباید به انقلاب به دیده یک نظام حکومتی یا سیستم نگاه کنیم بلکه باید به چشمی نگاه کنیم که آمده تا بستری برای ظهور باشد.

سردار علایی گفت: انتخابات امسال از این حیث مهم است که دشمن سعی دارد با شایعه پراکنی مردم را از انقلاب و اسلام مایوس کنند و با بهانه های واهی که خود کارگردان آن هستند به نام انقلاب و اسلام بزنند و بدین ترتیب با براندازی حکومت اسلامی به اهداف خود در این مرز پرگهر دست یابند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مردم در دنیا تاثیر گذار شد و ما الان باید به عنوان میراث دار این انقلاب و خون پاک شهدا از آرمان های امام و شهداء و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

فرمانده سپاه خوی در پایان گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است ، چراکه لیله‌القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال از سرنوشت کشور و فرصتی برای  وحدت، همدلی و همبستگی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات