خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

تاریخ انقلاب اسلامی لحظات بسیار درخشان درک کلام ولایت است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول ۱۴۰۰ سال گذشته افرادی که معنای کلام ولایت را بفهمند، کم بودند، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی لحظات بسیار درخشان درک کلام ولایت است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۸۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
تاریخ انقلاب اسلامی لحظات بسیار درخشان درک کلام ولایت استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در جشن بزرگ شکرانه حضور ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه از حضور بصیرتمند و با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: شما مردم در این روز به ندای ولایت لبیک گفتید، همانطور که مقام معظم رهبری فرمود: مردم افتخار دیگری خواهند آفرید؛ رقم خورد و امروز نوبت مسئولین است که از مردم ولایتمدار تشکر کنند.

وی با بیان اینکه در طول ۱۴۰۰ سال گذشته افرادی که معنای کلام ولایت را بفهمند، کم بودند، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی لحظات بسیار درخشان درک کلام ولایت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در سخت‌ترین موقعیت اقتصادی با هجمه‌های بیرونی و درونی و توطئه‌های دشمن که دم از نیامدن مردم بر سر صندوق‌های رأی می‌زدند و مردم را به تحریم انتخابات دعوت می‌کردند با درک کلام ولایت حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امروز مردم به وظیفه خود عمل کرده‌اند، افزود: مردم سختی بازار و تورم ۱۰ برابری، بازی بازار مرغ و تخم‌مرغ و شکر، عدم ثبات بازار ارز و سکه و سوء تدبیر‌ها را دیده‌اند که دل مردم را به درد آورد.

فلاحی با بیان اینکه اختلال در سیستم رأی‌گیری مردم را سه ساعت پشت در شعبات رأی‌گیری معطل کرده بود، گفت: مردم خسته نشدند و بر آرمان‌های نظام و انقلاب که ۴۲ سال برای آن زحمت کشیده‌اند ثابت قدم ایستادند.

وی ادامه داد: مردم صد‌ها هزار شهید تقدیم کرده‌اند و راهی که آمده‌اند را برنمی‌گردند و امروز نوبت مسئولین است که پاسخ امانت مردم را بدهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت انقلابی با عمل به مبارزه با فساد، برخورد با دانه درشت‌ها و ایجاد عدالت  خود را ثابت کرده است، گفت: این دولت ثابت کرده است که واحد‌های تعطیل شده را می‌شود راه‌اندازی کرد و بازار بحرانی اشتغال را فعال کرد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی در طول مسئولیت خود در قوه قضائیه  ۲۷ هزار شغل را ایجاد کرده است، عنوان کرد: آقای رئیسی از بنادر سرکشی میدانی کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است و برای گرفتن دانه درشت‌ها از جمله برادر رئیس جمهور، معاون اول و معاون ارزی هیچ تعارفی نداشته است.

فلاحی با بیان اینکه ۱۵ میلیون پرونده در بحث ولنگاری بازی اقتصادی و  مشکلاتی که  بانک‌ها ایجاد کرده‌اند وجود دارد، گفت: این دولت با عملگرایی آمده است که این مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه آینده نظام اسلامی روشن است و مملکت ما مملکت ثروتمندی است، ابراز داشت: کشور ما جزء کشور‌های اول دارای نیروی انسانی جوان، کارآمد، انقلابی و ولایتمدار است که منزوی شده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما جز اولین کشور‌های دارای منابع طبیعی است که از آن استفاده نمی‌شود، گفت: با کشور‌هایی همسایه هستیم که به جای ارتباط با آن‌ها به دنبال کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای مذاکره رفتیم که نتیجه آن به جای برداشتن تحریم‌ها افزایش آن‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه بعد از برجام یک هزار و ۵۰۰ عنوان تحریم افزایش پیدا کرد که باعث شد بسیاری از افراد و کشور‌هایی که با ما همکاری می‌کردند دیگر حاضر به همکاری نشدند، تاکید کرد: دولت مردان کلام ولایت و قرآن را فراموش کردند.

فلاحی با تاکید بر اینکه هر موقع در مقابل دشمن محکم ایستادیم، عقب نشینی کردند، گفت: اقتدار با دیپلماسی فعال و مقتدرانه می‌تواند کشور را به عزت سیاسی، اقتصادی و نظامی برساند؛ در عرصه نظامی با این تفکر مقتدرانه ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اگر در عرصه نظامی به برکت خون شهدا به پیروزی رسیده‌ایم به خاطر ولایتمداری شهدا بوده است، عنوان کرد: پیروزی پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی پیروزی در عرصه سیاسی و فرهنگی بود آن‌ها نتوانستند مردم ما را تسلیم کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این حضور پرشور مردم در ایران اسلامی افتخار دیگری در صحنه‌های انقلابی است و یک مقطع بسیار افتخارآمیز در تاریخ انقلاب اسلامی است که با تمام فشار‌ها مردم آمدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز کشور‌هایی که تفاوت صندوق رأی  و دیگر صندوق‌ها را نمی‌دانند می‌خواهند بر انتخابات ما ایراد بگیرند، گفت: مردم ما ثابت کردند که مشارکت حداکثری دارند که به نوبه خودم از تک تک مردم تشکر می‌کنم.

فلاحی تاکید کرد: امروز مردم وظیفه مسئولین را سخت‌تر کرده‌اند و ۲۲۰ نماینده‌ای که برای حضور آقای رئیسی در انتخابات دعوتنامه امضا کرده‌اند پای این دولت و خدمت ایستاده‌اند و تلاش مضاعف خواهند کرد که کشور را به دست صاحب الزمان برسانند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات