خبرهای داغ:

بازدید مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مراکز درمانی بیارجمند

شاهرود_مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور در بخش بیارجمند ضمن بازدید از مراکز درمانی با امام جمعه این شهر دیدار و بر خدمت به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۳۳۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
بازدید مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مراکز درمانی بیارجمندبه گزارش خبرنگار بسیج، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور در بخش بیارحمند ضمن بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی این شهر و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خانخودی با امام جمعه بیارجمند نیز دیدار و گفتگو کردند.
حجت‌الاسلام شیخ الاسلامی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دیدار با امام جمعه بیارجمند، با تاکید بر نقش ائمه جمعه بعنوان رکن رکین شهر‌ها اظهار کرد:بخش مهمی از فرهنگ سازی‌ها توسط ائمه محترم جمعه صورت می‌گیرد و لذا درموضوعات مرتبط با سلامت، زمانی که مطالب و مطالبات آموزشی و یادآوری‌ها از زبان امام جمعه به سمع مخاطبین برسد تاثیرگذارتر خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدی امام جمعه بیارجمند نیز در این دیدار با اشاره به محرومیت منطقه و تقاضا‌های مردمی ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولین و باتوجه به پروژه در حال احداث و خیّر ساز مرکز سلامت جدید بتوان از ظرفیت پزشکان متخصص که از اهالی منطقه و مایل به خدمت رسانی در این مرکز می‌باشند استفاده نمود.
همچنین مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بازدید از مرکز خدمات سلامت روستایی خانخودی و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر بیارجمند که به اتفاق دکتر جاوید دبیر هم اندیشی اساتید و رییس دانشکده بهداشت و مهندس یوسفی معاون اجرایی معاونت بهداشتی صورت گرفت ضمن ابلاغ سلام ریاست و اعضای هیات رییسه دانشگاه در جریان خدمات، مشکلات منطقه و پیشنهادات و درخواست‌های کارکنان قرارگرفت.
حجت الاسلام شیخ الاسلامی در نشست صمیمانه با کارکنان با تقدیر از خدمت رسانی ایشان در این منطقه که به دور از امکانات شهر‌های پر چمعیت مشغول خدمت می‌باشند بیان کرد: فرصت خدمت رسانی محدود است، فرصت و زمان کوتاهی داریم که به پایان می‌رسد و تا روزی که هستیم بایدکمک کنیم و خدمت برسانیم و دستگیری کنیم که این کارلطف خدا را به همراه دارد و حتی درهمین دنیا لطف خدا دستگیر ما و فرزندانمان می‌شود.
وی افزود: هریک از ما نقش واسط بین خالق و مخلوق را داریم این واسطه گری یک شخصیت و یک سری ویژگی‌هایی می‌خواهد که دانایی وآگاهی این شخصیت را به ما می‌داهد و به سبب همین شخصیت و آگاهی، عملکرد ما مورد بازخواست خداوندمتعال قرارخواهد داد.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به مشاغل مختلف و توجه به کرامت انسان‌ها اظهار کرد:همه انسان‌ها بندگان خدا و شایسته تکریم می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه تنوع مشاغل در لباس کشاورز و کاسب و صنعتگر و پزشک و معلم و امثالهم برای سامان پیدا کردن امور انسانهاست، گفت: هرکس در بخش خاصی درخدمت انسان هاست و خدمتی که ارایه می‌کنند فرقی نمی‌کند چه کسی دریافت می‌کند.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: مشاغل وبخش‌های متعدد مکمل یکدیگر و در واقع مجموعه واحدی هستند که در هم تاثیر دارند و اگر نفر اول در هرمجموعه‌ای خوب ویا بد برخورد کند تا انتهای کار در حال ارباب رجوع تاثیر دارد و این برخورد‌ها در سطوح مختلف دیدگاه مخاطب را نسبت به مجموعه تعیین می‌کند.
وی با اشاره به درخواست‌های مردم و مسئولین محلی افزود: این درخواست‌ها و تذکرات مانع از غفلت می‌شود، بطور مثال تعامل و ارتباط با امام جمعه و شورا‌ها و مسئولین و معتمدین محلی که گاهاً صحبت‌های آن‌ها حکم تذکر را دارد می‌تواند خدمت رسانی ما را بهتر و بیشتر نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها