فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر:

طرح نشاط و تعالی در چهار بخش قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می‌شود

بیاتی‌افضل فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر گفت: طرح نشاط و تعالی جوانه‌های صالحین در پایگاه‌ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۱۲
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
لیلا بیاتی‌افضل فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم به مناسبت فرا رسیدن ایام تابستان اظهار داشت: طرح نشاط و تعالی جوانه‌های صالحین در چهار بخش قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در پایگاه‌های بسیج حوزه مقاومت بسیج کوثر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها شامل آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم به همراه شعر و قصه گویی و نقاشی به منظور تسهیل آموزش برای گروه سنی کودکان، آموزش احکام، حفظ و تفسیر و تجوید قرآن کریم برای گروه سنی بزرگسالان، آموزش مهارت‌های زندگی و خانه داری و هنری همچون مهارت‌های همسرداری و فرزندپروری، آشپزی، خیاطی، گلدوزی، تریکودوزی، نمد دوزی، پتوبافی و کلاس‌های ورزشی آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و بدنسازی و کلاس‌های آموزش زبان و کلاس‌های تقویتی به صورت کلاس‌های مجزا برای تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌گردد.

بیاتی‌افضل افزود: به منظور ترویج فرهنگ "چادر، حجاب برتر" در پایگاه‌های این حوزه، کلاس آموزش دوخت ملزومات حجاب شامل: دوخت ۵ مدل چادر، ۸ مدل مقنعه، دو مدل توربان، حجاب گردن و ساق‌دست برای بانوان نیز در نظر گرفته شده است.

در پایان فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های طرح نشاط و تعالی جوانه‌های صالحین در سطح محلات، زمینه آشنایی اهالی محل با فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج و نیز باعث افزایش علاقمندی آحاد مردم به بسیج می‌گردد.

انتهای پیام/ فاطمه یوسفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار