خبرهای داغ:

اختتامیه مسابقات بدمینتون بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شاهرود برگزار شد

شاهرود_رئیس هیات بدمینتون شهرستان شاهرود با اشاره به اختتامیه این دور از مسابقات، گفت: از نفرات برتر این دور از مسابقات در سه رده (نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۸۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی پیشدادیان در آئین اختتامیه مسابقات بدمینتون بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب با بیان اینکه احداث چهار باشگاه تخصصی بدمینتون، افزایش تعداد مربیان و استفاده از ظرفیت بازیکنان ملی پوش جهت آموزش رده‌های پایه، از ضرورت‌های این رشته در شهرستان است، افزود: راه اندازی و گسترش رشته بدمینتون در شهر بسطام و روستای میقان از استقبال چشمگیری برخوردار بوده است.
وی ضمن بیان این مطلب که این ورزش برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و موجب تقویت کامل قدرت، استقامت، سرعت و چابکی و ورزیدگی بدن می‌شود، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه این رشته گام‌های بلندی را برداریم. همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع خانواده بدمینتون از فعالیت‌های رئیس هیات بدمینتون و عوامل اجرایی این رشته در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: هیئت بدمینتون در شاهرود رشد چشمگیری داشته وشاهد توسعه ورشد فعالیت‌های بدمینتون در سطح شهرستان و استان هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار