خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:

عزاداری دهه اول محرم در حسینیه جماران بیرجند/ رعایت پروتکلهای بهداشتی توصیه اکید به هیئت ها

صادق: مراسم عزاداری از شب اول محرم تا شام غریبان بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه جماران بیرجند با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۷۱۰
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

محمدرضا صادق مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در ستاد مبارزه با کرونا در استان به منظور برگزاری برنامه های عزاداری در دهه اول محرم با رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی مجوز داده شد.

وی اضافه کرد: مراسم عزاداری از شب اول محرم تا شام غریبان بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه جماران ببیرجند با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می شود.

مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: حجت الاسلام امانتچی مداح و سخنران این ویژه برنامه است.

 وی افزود: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در 22مرداد (اولین جمعه ماه محرم) به صورت نمادین با حضور 50نفر برگزار شد.

 صادق خاطرنشان کرد: تذکر مهم به هیئت های عزاداری در این شرایط بسیار شدید شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکلهای بهداشتی است و توصیه به مداحان و عزاداران در رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مساجد و حسینیه ها است.

وی متذکر شد: توصیه مهم به سخنرانان و صاحبان تریبون ها در این ایام ماه محرم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت 40 سال است که دشمن به شدت کار می کند که تمام تلاشها و زحماتی که در طول انقلاب کشیده شده است؛ سیاه جلوه کند.

مسئول بسیج مداحان سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی همچنین از تعطیلی سایر برنامه های ویژه عزاداری در سالهای گذشته همچون همایش زینبیون و قاسم ابن الحسن(احلی من العسل) و غیره در این ایام به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها