خبرهای داغ:

دولت مردان باید شجاع ، راستگو و مردمی باشند

مسئول سیاسی تیپ۱۲ قائم آل محمد(عج)استان سمنان گفت: دولت مردان باید شجاع ، راستگو و مردمی باشند.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۰۸
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید حسن موسویان مسئول سیاسی تیپ۱۲ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر در جمع پاسداران و سربازان تیپ ۱۲ گفت: اولین شاخصه انقلاب خود انقلاب است و کسی که دولت انقلابی میخواهد تشکیل دهد، باید شعارهای انقلاب و شاخص‌های انقلاب را فریاد بزند ، لذا وقتی شهید رجایی برای سخنرانی در سازمان ملل در جایگاه قرار می گیرد پای خود را روی میز می گذارد و جای شکنجه های دوران شاه را نشان روسای جمهور کشورهای دنیا می دهد و در خاک استکبار از کسی نمی ترسد و حمایت استکبار را از حکومت ستمشاهی را جار می زند.
او در ادامه گفت: دولتمردان باید شجاع ،راستگو و در بین مردم و مردمی باشند و در عمل مردمی و انقلابی بودن خود را نشان دهند تا به لطف و عنایت خداوند مشکلات مردم جامعه حل شود.
ایشان افزود: مردمی بودن یعنی در بین مردم بودن و این روش و شیوه امام علی علیه السلام بود
که در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی می کرد و در مقابل مستضعفین و مردم امت اسلامی خاضع بود.
او در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اتفاقات افغانستان گفت : افغانستان امروز، تکرار گذشته تاریخ ایران است. زمانی ارتش رضا شاه نیروهای ارتش خود را افزایش داد .ولی زمانی که ارتش انگلستان از جنوب و روسیه از شمال وارد ایران شدند. این ارتش قزاق ۱۴ هزار نفری رضا شاه یک ساعت هم مقاومت نکردند و خاک ایران به اشغال روسیه و انگلستان درآمد. پس باید نگاه درست و عقلانی به جریان ها و اتفاقات اطراف خود داشته باشیم .

موسویان ادامه داد: امروز با وجود تمامی تهدیدهای دشمنان و حضور نظامی آنها در منطقه، ایران اسلامی و مرزهای آن در امنیت و آرامش کامل به سر می برد و کسی جرأت کوچکترین جسارتی به خاک ایران اسلامی را ندارد و این نتیجه اندیشه و مکتب اسلامی و حاصل خون شهدایی چون رجایی و باهنر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها