خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی :

مقابله با با ناهنجاری‌های ناوصله‌ تحمیل شده اهداف تفاهم نامه با کانون وکلا و دادگستری

سردار قاسمی: در پی این تفاهم نامه برای مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله‌ای که گاها بر اساس سهل انگاری و شاید نقشه‌های دشمن بر استان ما تحمیل می‌شود، بتوانیم مقابله خوبی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۶۹۶۶۸
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی و دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان صبح امروز در نشست امضای تفاهم نامه کانون وکلا و دادگستری استان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای 26 دستگاه اجرای کشور وظایفی را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه اجرایی و جامعه مصوب کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی افزود: برخی از دستگاه‌ها این وظیفه را خوب انجام داده و برخی ها کوتاهی یا سهل انگاری کرده یا اصلا در این بخش مطلع به قانون نیستند. 

سردار قاسمی عنوان کرد: چندین نوبت طی سالهای گذشته به دستور آیت الله عبادی شرح وظیفه که بر عهده دستگاه‌ها است از بایگانی استخراج و ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها ترک فعل یا عدم اجرای این مصوبه را دارند که در این خصوص جلساتی با دستگاه‌ها برگزار شده که بتوانند وظیفه خودشان را انجام دهند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی همکاری خوبی با ستاد امر به معروف داشتند و امیدواریم این تفاهم نامه با توکل بر خدا و در این ماه احیای امر به معروف و نهی از منکر بهتر از گذشته ساری و جاری شود و ما بیشتر از گذشته یک جامعه ای سالم در استان خراسان جنوبی داشته باشیم.

سردار قاسمی گفت: ان شاءالله در پی این تفاهم نامه برای مقابله با ناهنجاری‌های ناوصله‌ای که گاها بر اساس سهل انگاری و شاید نقشه‌های دشمن بر استان ما تحمیل می‌شود، بتوانیم مقابله خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها