خبرهای داغ:

تاکید بر ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی، گردشگری، منابع طبیعی و امنیتی جنگل ابر شاهرود

شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود بر توجه به ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی، گردشگری، منابع طبیعی و امنیتی جنگل ابر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۸۶
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
تاکید بر ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی، گردشگری، منابع طبیعی و امنیتی جنگل ابر شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست تعانلی و هماهنگی پیرامون موضوعات جنگل ابر با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئولین ادارات منابع طبیعی و آخیزداری، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
ابوطالب جلالی فرماندار شهرستان در این نشست با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در راستای نگهداشت این ظرفیت از نظر پوشش گیاهی آن به ثبت جهانی این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا علاوه بر رعایت قوانین ملی باید تابع قواعد بین المللی باشیم.
او افزود: باید علاوه بر نظارت‌های غیر رسمی، نظارت‌های رسمی توسط دستگاه‌های متولی مثل، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، محیط زیست و مسائل امنیتی نیز انجام شود.
فرماندار شاهرود با اشاره به ارائه خدمات به توریست‌ها در این جنگل، گفت: در اجرای قرارداد جدید در این راستا با هر شرکتی باید ملاحظات محیط زیستی، میراث فرهنگی و امنیتی مورد توجه و دقت باشد و تاکید داریم هر مجموعه‌ای می‌خواهد مسئولیت ارائه خدمت را بر عهده بگیرد ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی، گردشگری، منابع طبیعی و امنیتی را مورد دقت داشته باشند.
سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به نکات امنیتی این جنگل بر توجه به این موضوعات در ابعاد مختلف آن تاکید و بر آمادگی این نهاد در این راستا تاکید کرد.
در این نشست دستگاه‌های مختلف نظرات خود را در این راستا ارائه نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها