خبرهای داغ:

الگوی دفاع مقدس بهترین الگو برای مدیریت اقتصاد کشور

شاهرود_امام جمعه بسطام گفت: در جنگ هشت ساله ایستادیم و با استقامت دشمن را به عقب نشینی واداشتیم لذا برای مدیریت اقتصادی کشور در شرایط فعلی، الگوی دفاع مقدس بهترین است.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مسئولین شهر بسطام و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام بزرگ شهدا، این ایام را گرامی داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی رضوی نسب، امام جمعه بسطام در این مراسم از الگوی دفاع مقدس به عنوان یک نمونه به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد.
او گفت: همانگونه در دوران سخت دهه شصت مملکت را از بحران خارج کردیم بعد از این هم با داشته‌ها و دستاورد‌های فعلی، خواهیم توانست در برابر ظلم و ستم اقتصادی پیروز شویم
رضوی نسب همچنین با تمجید از عملکرد کوتاه دولت سیزدهم بویژه در واردات واکسن، تاکید کرد که خروجی یک ماه کار بسیجی وار دولت را مردم حس کرده اند.
امام جمعه بسطام از لزوم ایجاد امید و اعتماد نسل جوان به آینده کشور گفت و افزود: آینده جهان از ماست به شرطی که نسل جوان را به آینده امیدوار و آن‌ها را با شهدا و رزمندگان رفیق کرد.
افتتاحیه نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس که به همت بانوان پایگاه مقاومت بسیج حکیمه حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) سپاه ناحیه شاهرود برپا شده بود، پایان بخش این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها