خبرهای داغ:

۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود

جانشین سپاه شهرستان مهدیشهر از برگزاری 100 عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۵۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ دوم پاسدار محمد اسماعیل صفاییان جانشین سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: هفته دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.
صفاییان تأکید کرد:۳۱ شهریور الی ۶مهر هفته دفاع نامگذاری شده که ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان مهدیشهر انجام می پذیرد.
وی با بیان اینکه در طی هفته بسیج برنامه های مختلفی برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای 100 عنوان ویژه برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان برنامه ریزی شده است که از این تعداد ۲۰عنوان برنامه شاخص و محوری می باشد.

جانشین سپاه شهرستان مهدیشهربیان کرد:برگزاری گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان ، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نهضت روشنگری با حضور سردار رمضان شریف، اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی و قرآنی،پیاده روی نمادین اربعین،رژه موتوری و خودرویی، برگزاری یادواره شهدا،رزمایش کمک مواسات و کمک مومنانه، همایش خانواده و سبک زندگی اسلامی، نمایشگاه عملکرد بسیج جامعه زنان و مراسم میهمانی لاله ها و گلباران گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های اجرایی هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها