خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

مسئولین به رفع مشکلات عشایر توجه ویژه کنند

سردار علی محمد اکبری در دیدار با سران عشایر دیناران گفت: عشایر در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۰۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با سران و بزرگان عشایر دیناران از توابع شهرستان اردل، برگزار شد.

سردار اکبری در این نشست توجه ویژه مسئولین به حل و رفع مشکلات عشایر و کمک به این قشر تولیدکننده را خواستار شد و تاکید کرد: سپاه نیز در این خصوص نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود خواهد نمود و بلندگوی عشایر در مطالبه گری از مسئولان استانی و کشوری است.

سردار اکبری با اشاره به نقش عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: عشایر در جنگ اقتصادی هم با تولیدات متنوع خود در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

در ابتدای این دیدار عشایر منطقه با سردادن شعارهای انقلابی در حمایت از فرامین مقام معظم رهبری و تشکر از حضور سپاه در منطقه و خدمت رسانی و محرومیت زدایی، حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

نماینده سران و بزرگان عشایر نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری در منطقه تاکید کرد: عشایر همواره در حمایت از نظام و انقلاب کوشیده اند و تا آخرین قطره خون خود از ولایت و تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از معسرین و بیماران منطقه سرکشی و بسته های معیشتی به آنان اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار