سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی:

بازنگری ۱۰۵ استاندارد ملی در استاندارد استان مرکزی

آوری فرد گفت:سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولي قانوني در كشور مسئوليت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد که با تلاش کارشناسان این اداره کل ۱۰۵ مورد بازنگری محقق شده است .
کد خبر: ۹۳۸۰۴۳۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید آوری فرد سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی با اشاره به اقدامات این سازمان گفت: به روز رسانی استانداردها در مسیر رو به رشد کیفی سازی محصولات تولیدی و خدمات مشمول استاندارد یک صرورت مهم است که با توجه به فراوانی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان و نقش پررنگ فرآیند های کیفی‌سازی تولیدات در ارتقای ایمنی و سلامت جامعه ، تدوین استانداردهای ملی و بازنگری و تجدید نظر استانداردهایی که سالها از تدوین آنها گذشته ، یکی از برنامه‌های این اداره کل در راستای برنامه های تعریف شده سازمان ملی استاندارد برای رسیدن به معیارهای کیفی و نیاز روز جامعه می باشد.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولي قانوني در كشور مسئوليت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد که با تلاش کارشناسان این اداره کل ۱۰۵ مورد بازنگری محقق شده است .

سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی اظهار کرد: نقش مقوله استاندارد در صادرات و رونق اقتصادی بسیار با اهمیت است و لذا در تدوین و بازنگری استانداردها افزون بر رونق تولید داخلی و ایجاد جهش کیفی در آن، افزایش میزان سهم واحدهای صنعتی از بازارهای جهانی را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: این فرآیند با مدیریت کارشناسان تخصصی سازمان و اداره های استاندارد استانی و نیز با بهره مندی از توانمندی متخصصان دانشگاهی و واحدهای تولیدی مرتبط ، همچنین نهادهای آموزشی و پژوهشی و با مدیریت استاندارد صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار