خبرهای داغ:

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرخه از یک جانباز

با هدف قدردانی از زحمات رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس سرگرد مهدی ادهم با اصغر زیاری جانباز دفاع مقدس در روستا افتر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۲۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از زحمات آن ها سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه سرخه همراه با جمعی دیگر از مسولین با اصغر زیاری از جانبازان دفاع مقدس به همت پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای همه تداعی می‌کند.

او افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه  مدیون از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان است.

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و اگر این شهدا نبودند؛ امروز ما به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم.

ابوالقاسمی بیان داشت: دوران پس از جنگ، کم از ایام دفاع مقدس نداشته و ندارد. رزمندگان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی، نماد سلحشورانی ولایت پذیر و پایدار در برابر دشمنان است.

او عنوان کرد: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز می خواهیم ما را از دعای خیر خود بی نصیب نکند تا در این راه که پیش گرفتیم سربلند باشیم.

در خاتمه با اهدای لوح و هدیه از زحمات و مجاهدت های او قدردانی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها