خبرهای داغ:

پیام دادستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج

شاهرود_دادستان شهرستان شاهرود در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان حماسه آفرین و مخلص تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۵۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

پیام دادستان شاهرود به مناسبت هفته بسیجبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام رضی پارسامنش دادستان شاهرود در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
بسیج، شجره طیبه و میراث ماندگار معمار انقلاب اسلامی ونهاد ارزشی و برخاسته از بطن جامعه است که با تکیه بر اراده عظیم خودجوش خود توانسته در راه اعتلای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها یاریگر نظام جمهوری اسلامی باشد.
ایثار و حماسه آفرینی و تلاش‌های بسیج محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران و فراز و نشیب‌های حیات پر برکت انقلاب اسلامی آثار و برکات این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است.
بسیج درتمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان نیز نه تنها در عرصه نظامی بلکه در تمامی عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام و پیشقدم بوده‌اند.
این احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب و کشور که مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج می‌باشد به بهترین نحو، بیانگر وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی و نماد مردمسالاری دینی است. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است که فرموده اند "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.
بسیج متعلق به هیچ گروه و حزب و جناحی نیست و برخواسته از بطن مردم و برای مردم است و هیچ جناحی حق مصادره و سهم خواهی از این شجره طیبه را به نفع خود ندارد
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و جانبازان و ایثارگران سرافراز، فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان، به ویژه فرمانده محترم نیروی مقاومت بسیج شهرستان و همکاران ارجمندشان در همه سطوح و بسیجیان شهرستان شاهرود و اعضای کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج درسطح شهرستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون بسیجیان سرافراز را زیر سایه حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها