خبرهای داغ:

جهاد تبیین نیاز به حرکت عمومی در جامعه دارد/تلاش دشمنان برای تاثیری گذاری بر ادراک مردم

شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر حرکت عمومی جامعه در تحقق جهاد تبیین، گفت: امروز به معنای واقعی در عرصه یک جنگ ترکیبی هوشمند هستیم و تلاش اصلی دشمن جنگ، ادراک و شناختی است.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۲۱
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

جهاد تبیین نیاز به حرکت عمومی در جامعه دارد/تلاش دشمنان برای تاثیری گذاری بر ادراک مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی در جمع موثرین بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با اشاره به دوگانه اسلام و استکبار و قرار گرفتن در مسیر مبارزه بزرگ واقعی، اظهار کرد: امروز به معنای واقعی در عرصه یک جنگ ترکیبی هوشمند هستیم، جنگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که بستر اصلی این جنگ و تلاش اصلی دشمن در این جنگ، ادراک و شناختی است.
او با بیان اینکه اگر در این جنگ هم می‌خواهیم مثل دوران دفاع مقدس و در طول این سال‌ها پیروز باشیم، به شدت نیازمند نصرت و امداد الهی هستیم، افزود: باید ایمان و توکل و اعتماد به خدا داشته باشیم و باید بدانیم نصرت الهی دو شاخصه دارد که اول تلاش و جهاد مستمر و دوم استقامت و ثبات قدم است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با تاکید بر اینکه در طول این ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی به لحاظ ظرفیت‌ها و ابزار معنوی موفق بوده ایم، به چالش‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا تمام مشکلات اقتصادی و تورم خود را با چاپ دلار به سایر کشور‌ها منتقل کرده و بدهی‌های آنان اگر ادامه یابد در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرند و اختلافات سیاسی و اجتماعی، گسل‌های فراوانی در این کشور بوجود آورده و این‌ها چالش درونی آمریکا است.
جهاد تبیین نیاز به حرکت عمومی در جامعه دارد/تلاش دشمنان برای تاثیری گذاری بر ادراک مردماو با اشاره به رقابت اقتصادی آمریکا با چین و تحلیل اینکه اگر ادامه دار شود ۱۰ سال دیگر چین از آن‌ها کامل عبور می‌کند، به هزینه‌های عظیمی که در منطقه انجام دادند نیز اشاره کرد و افزود: تمام این تلاش‌ها به گفته خودشان بدون دستاورد بوده است و مرزهایشان را از حوزه جغرافیایی جمهوری اسلامی عقب بردند و تلاش دارند حضور امنیتی داشته باشند که در افغانستان و عراق و لبنان رقم زدند.
دامغانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در هر کشوری حضور دارند بسترسازی می‌کنند برای چالش‌های امنیتی و به شدت حضور امنیتی سنگین فراهم می‌کنند که در افغانستان و در ادامه عراق و لبنان این موضوع را دنبال می‌کنند.
او با اشاره به ایجاد بحران اقتصادی در لبنان و سپس بی ثبات سازی سیاسی به بستر سازی بحران امنیتی در این کشور و سایر کشورها، ادامه داد: یمن در آستانه پیروزی است و ظرفیت سازی می‌کنند برای تقابل با رژیم صهیونسیتی و امروز عربستان در مذاکرات با ایران بیشتر دوست دارد در مورد یمن مذاکره کنند، اما جمهوری اسلامی حل و فصل آن را به خود یمن و مذاکرات یمن و عربستان واگذار کرده است.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه امروز از حیث تأثیرگذاری قدرت با آمریکا برابر هستیم و در حوزه نظامی به بازدارندگی کامل رسیدیم، به تحولات داخلی کشور اشاره کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری کشور در داخل تهدید جدی را دور کرد و یکپارچه حاکمیتی بوجود آورد، اما آمریکایی‌ها تلاش دارند با حمایت از نارضایتی‌ها در ایران، در دل مردم ایران جا بگیریم.
او با بیان اینکه با توجه به تاکید رهبر انقلاب امروز نیاز به جهاد تبیین داریم، اظهار کرد: امروز به شدت نیازمند جهاد تبیین هستیم که واقعیت امروز انقلاب و توطئه‌های دشمنان برای جامعه بیان شود تا با وجود جنگ رسانه‌ای دشمنان این توطئه‌ها خنثی گردد و جهاد تبیین نیاز به حرکت عمومی در تمام حوزه‌ها دارد.
دامغانی با تاکید بر اینکه انقلاب با مردم معنا پیدا می‌کند و باید مردم را پای کار داشت، گفت: نصرت الهی یا خواست مردم رقم می‌خورد و مطالبه گری و عدالت خواهی باید ذیل بیانات امامین انقلاب انجام شود و باز تعریف گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها