خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت راهبردهای دشمن را شکست داده است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت همواره راهبردها و تاکتیک‌های دشمن را شکست داده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۰۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول ۴۲ سال انقلاب، دشمن با روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف در تقابل با نظام و انقلاب قرار گرفته و در هر مقطعی روش و تاکتیک جدیدی به کار برده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت همواره راهبرد‌ها و تاکتیک‌های دشمن را شکست داده است، گفت: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته با ایثار و از خودگذشتگی در برابر دشمن با قدرت تمام ایستادگی کردند و دشمن متوجه این موضوع شد که با درگیری نظامی نمی‌تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند بنابراین روش‌ها و تاکتیک‌های جدیدی به کار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با استفاده از بستر اجتماعی و فشار اقتصادی بر مردم راهبرد جدیدی برای دشمنی با نظام و انقلاب در پیش گرفته است، تصریح کرد: چنانچه در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم بنابر آیه قرآن خداوند راه را نشان خواهد داد و خوشبختانه در این مقطع از تاریخ وقتی دولت آقای رئیسی روی کار آمد نقطه امیدی در دل مردم ایجاد شد تا بتوانند مسیر تعالی انقلاب اسلامی را طی کنند.

وی با بیان اینکه دولت جدید نقطه مقابله این راهبرد دشمن قرار گرفته است، گفت: با قدرت در برابر این راهبرد دشمن صف آرایی خواهیم کرد تا دشمن نیز این راهبرد را با خود به گور ببرد ضمن اینکه در استان نیز با حضور آقای قاسمی‌فرزاد به عنوان نماینده آقای رئیسی امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی در این مسیر پر رنگ‌تر و پر بارتر حرکت کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه انقلاب با وجود نهاد انقلابی سپاه توانسته همواره در عرصه‌های مختلف برابر استکبار جهانی ایستادگی کند بر لزوم تقویت قدرت این نهاد تاکید و اظهار کرد: نهاد سپاه که نهادی برگرفته از مردم است لازم است روز به روز با ساختار و تشکیلات جدید خود را بازسازی کرده و مراحل و ماموریت‌های سخت را پشت سر بگذارد.

*سردار فرجی یک مدیر جهادی انقلابی به تمام معناست

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار فرجی در دفاع از نظام و انقلاب تصریح کرد: ایشان در طول بیش از ۴ دهه در سخت‌ترین شرایط پای کار نظام و انقلاب بود و اگر بخواهیم ایشان را در یک جمله معرفی کنیم یک مدیر جهادی انقلابی به تمام معنا که ۴۰ سال در خط مقدم مجاهدت کرده می‌باشد و نقش اثربخشی در دوران انقلاب، دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، امنیت مرزها، کرونا و... ایفا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید اینکه سردار فرجی خصوصیات بارزی دارند که باید مدیران از آن الگو بگیرند، بیان کرد: ایشان حلال مشکلات بود و برایشان فرقی نمی‌کرد چه کسی از چه جایگاهی به او مراجعه می‌کند و تمام تلاشش بر این بود تا بتواند گره‌گشایی کرده و مشکلات را حل کند به طوری که مصداق حلال مشکلات مردم بود.

وی با بیان اینکه سردار فرجی نمادی از سپاه بود که بسیاری از پاسداران با دیدن ایشان وارد مجموعه سپاه شده و این نهاد را محلی برای انجام تکلیف و وظیفه انتخاب کردند، گفت: ایشان کسی بود که همواره خودش را برای انجام ماموریت و اینکه فرمان یک فرمانده را اجرا کند وقف می‌کرد.

سردار  مجیدی با بیان اینکه در زمان شهید همدانی عمده وظایف و ماموریت‌هایی که لازم بود در همدان پیگیری شود به سردار فرجی واگذار می‌شد، اضافه کرد: تلاش‌های ارزشمند این سردار سرافراز جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه سردار فرجی قلبش برای تمام خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم می‌تپید، خاطرنشان کرد: فرزندان شهدای مدافع حرم ایشان را بسیار قبول داشتند و همراهی می‌کردند و همچون پدر به ایشان نگاه می‌کردند.

وی با اشاره به معرفی سردار بهاریان به عنوان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تصریح کرد: لازم بود برای آینده سپاه تدبیر شود و جوانان پای کار بیایند و سکان را بر عهده بگیرند بنابراین با توجه به اینکه یکی از جوانانی که در این مسیر انجام وظیفه کرده سردار بهاریان بود که در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه کرده و در زمان فرماندهی ایشان، تیپ انصارالحسین (ع) در ماموریت‌های مرزی و برون مرزی بسیار خوش درخشیدند بنابراین به عنوان جانشین فرماندهی سپاه استان منصوب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه به دلیل تجارب بسیار ارزشمند سردار فرجی همچنان از وجود ایشان در سپاه استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: در سپاه بازنشستگی وجود ندارد و با توجه به تجارب بسیار قوی از وجود این سردار گرانقدر در عرصه‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار