خبرهای داغ:
جانشین سابق فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) :

امیدوارم همواره در مسیر خدمت به نظام اسلامی حرکت کنیم

همدان-جانشین سابق فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امیدوارم همواره خدمت به نظام اسلامی را مد نظر داشته باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۹۳۲۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) که در مجتمع انصار همدان برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که در طول ۴ دهه در محضر بزرگانی همچون آیت‌الله مدنی، آیت‌الله فاضلیان، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله موسوی همدانی، آیت‌الله طه محمدی و همچنین آیت‌الله شعبانی که از زمانی که ورود کرده‌اند برای مجموعه استان منشاء خیر و برکت بودند، خدمت کردم.

وی تصریح کرد: اگر ما خدمتی انجام داده‌ایم به واسطه دستور فرمانده نجیب، با اخلاق و دلاور سردار مظاهر مجیدی بوده و تماماً با هماهنگی‌های ایشان بوده است.

جانشین سابق فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پخش کلیپی از اقدامات و فعالیت‌های ایشان در مدت تصدی مسئولیت عنوان کرد: بنده راضی به این کار نبودم چراکه تلاش‌ها و فعالیت‌های من به اندازه قطره خون شهید چیت‌ساز، سختی‌های حاج ستار و به اندازه مظلومیت شهید همدانی، زجر کشیدن شهید کرمی و شهید سیدمیلاد مصطفوی و به اندازه تنهایی شهید معز غلامی که یک تنه مقابل جبهه کفر قرار گرفت، نیست.

وی ادامه داد: امروز اگر تکریمی صورت می‌گیرد به احترام و آبرویی است که شهدا به ما داده‌اند و اگر قرار است از بنده تقدیر شود به خاطر بزرگواری مسئولین و شهدا است.

سردار فرجی با بیان اینکه امیدارم هیچگاه حسرت مسئولیت نداشته باشم، تصریح کرد: امیدواریم خداوند هیچگاه حسرت خدمت را از من و امثال من نگیرد و همواره در حسرت خدمت کردن به اسلام و نظام و مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سپاه بازنشستگی وجود ندارد، یادآور شد: تا زمانی که نفس می‌کشم در خدمت نظام و انقلاب و مردم خواهم بود چراکه من از کار تا زمانی که نفس دارم خسته نمی‌شوم.

جانشین سابق فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه خانه اول من سپاه است و سعی دارم آن چیزی که تقدیر و وظیفه من است به خوبی انجام دهم، خاطرنشان کرد: امیدوارم همواره خدمت به نظام اسلامی را مد نظر داشته باشیم و در این مسیر حرکت کنیم.

امیدوارم همواره در مسیر خدمت به نظام اسلامی حرکت کنیم

* فعالیت‌های اثربخش سردار فرجی را ادامه می‌دهیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه اظهار کرد: خداوند را شاکرم که توفیق سربازی در استانی را به بنده عطا کرد که شهدای بزرگی همچون شهید همدانی، شهید حاج میرزا محمد سلگی، شهید شهبازی و ... در آن خدمت کرده است.

سردار ولی بهاریان با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار مهدی فرجی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های اثربخشی که این سردار بزرگوار داشتند به خوبی ادامه دهیم .

وی به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در مسئولیت جدید اشاره و بیان کرد: اجرای سند توسعه ۱۰ ساله بسیج، احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج، توجه به شجره طیبه صالحین، تقویت امور دفاعی و امنیتی با پشتیبانی دیگر نیروهای نظامی و امنیتی، کمک به رفع مشکلات استان با هم‌افزایی مسئولین استان را دنبال خواهیم کرد که امیدواریم در این مسیر اقدامات خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار