نشست مجمع فاطمی و علوی بسیج دانش آموزی قم برگزار شد

نشست مجمع فاطمی و علوی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم با حضور سرهنگ شفیعی مسئول این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۷۳
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سرهنگ شفیعی در این مراسم گفت:مجمع همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی با دو راهبرد فاطمی برای دختران و علوی برای پسران به عنوان الگوی آینده سازان انقلاب اسلامی از طرف سازامان بسیج دانش آموزی کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:مجمع علوی و فاطمی به منظور سرعت بخشیدن به مطالبات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، سندتحول بنیادین آموزش وپرورش، در تربیت نیرو‌های آینده ساز نظام، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن جدید اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمانی بسیج دانش آموزی با همفکری نظام‌مند دانش آموزان فعال و خوش فکر بسیجی ایجاد شده است.

شفیعی افزود:هدف از ایجاد مجمع علوی و فاطمی پیگیری مطالبات دانش آموزان، بررسی چالش‌ها ومشکلات پیش روی دانش آموزان وارائه راه حل برای رفع چالش‌ها و مشکلات، ارتقای اثربخشی برنامه‌های بسیج دانش آموزی، ارتقای فرهنگ کار تشکیلاتی و سازماندهی ظرفیت‌های نظری و فکری دانش آموزان برای حل آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

وی تاکید کرد:فرماندهان حوزه‌ها باید هیئت اندیشه ورز تشکیل دهند و هر حوزه دانش آموزی باید حداقل یک هیئت اندیشه ورز داشته باشد و اعضای مجمع علوی وفاطمی عضو ثابت هیئت اندیشه ورز حوزه‌های دانش آموزی است تا فرماندهان حوزه‌ها تفکرات نسل جدید را از زبان مجامع علوی وفاطمی بشنوید وبرای نیاز‌های آن‌ها برنامه ریزی کنید.

مسئول بسیج دانش آموزی قم در ادامه گفت:با توجه به شرایط کرونا مدارس نزدیک به دو سال است که تعطیل بودند ودانش اموزان در فضای مجازی درس وبحث را دنبال می‌کردند و باتوجه به بازگشایی مدارس بنا به گفته برخی از مدیران محترم مدارس ما با آسیب‌های جدیدی روبه رو هستیم و این آسیب‌های جدید باید احصاء شود و در اختیار مجمع همفکری علوی وفاطمی قرار بگیرد وبراساس تهدیدات باید برنامه ریزی انجام شود.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم مسئولیت دانش آموزان بسیجی آقای پورجاوید و سرکار خانم مریم عالی به عنوان مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج دانش آموزی مجمع همفکری علوی وفاطمی با امضای سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام تقدیم آن‌ها شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات