خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

خانه های هلال در قزوین ۴۰۰ بسته یلدایی توزیع می کنند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع ۴۰۰ بسته یلدایی در بین تعدادی از نیازمندان شهرستان قزوین در طرح یلدانه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۰۸۷۷
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

قزوین_حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: در آستانه فرارسیدن شب یلدا و در راستای اجرای طرح «یلدانه ۱۴۰۰» و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در بلندترین شب سال، تعداد ۴۰۰ بسته یلدایی به همت خیرین و داوطلبان خانه هلال مسجد شهید دستغیب در بین تعدادی از نیازمندان شهرستان قزوین توزیع می شود‌.

وی افزود: هزینه‌ تهیه این بسته‌های یلدایی توسط مسئولین خانه هلال مسجد شهید دستغیب، خیرین و داوطلبان این خانه هلال برای یاری رساندن به ایتام و نیازمندان پرداخت شده است و ارزش ریالی این سبدهای یلدایی ۹۰۰ میلیون ریال می باشد که امیدواریم بتوانیم فرهنگ نیکوکاری و کمک به اقشار کم‌برخوردار جامعه را بیش از پیش ترویج دهیم.

آصفی با اشاره به جوانب دیگر اجرای طرح «یلدانه ۱۴۰۰» در استان، افزود: داوطلبان هلال‌احمر در اجرای این طرح با شعار یلدا برای همه، همدلی و مهربانی را گسترش می دهند و زمانی از بلندترین شب سال را صرف همراهی با آنهایی می کنند که یلدا را تنها و دور از خانواده هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس در طرح یلدانه داوطلبان جمعیت هلال احمر در مراکز سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه ها، بیمارستانها و پایگاه های امداد و نجات، پایگاههای اورژانس، ایستگاههای آتش نشانی و خانواده های شهدای مدافع سلامت با عزیزانشان هم نشین خواهند شد و تمامی هموطنانی که علاقه‌مند به همراهی با داوطلبان هلال‌احمر در استان هستند، می‌توانند به این میهمانی بیایند.

آصفی با اشاره به استفاده از ظرفیت خانه های هلال برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، گفت: از ظرفیت خانه های هلال و نیروهای داوطلب برای جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در مناسبت های مختلف و همچنین در طرح یلدانه استفاده کردیم تا اقلام تهیه شده در بین افراد نیازمند در سرتاسر استان به درستی توزیع شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با ابراز امیدواری از اینکه جمعیت هلال احمر با اجرای این طرح موجب تسکین آلام افراد کم برخوردار در یلدا باشد، گفت: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا و ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار می شود و امیدوارم با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه هلال احمر بعنوان یک نهاد عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده و خدمات ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها