خبرهای داغ:
رئیس مجمع خیرین استان قزوین؛

۵ شهرستان استان قزوین به بانک امانات تجهیزات پزشکی

آصفی گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۵ شهرستان استان قزوین به همت خیرین استان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۰۷
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسن آصفی، رئیس مجمع استانی خیرین در دومین نشست مجمع خیرین استان قزوین عنوان کرد: هلال احمر استان قزوین به عنوان استان معین در تهیه و توزیع  آب شرب با عنوان نذر آب به شهرستان هامون از توابع استان سیستان و بلوچستان و همچنین برخی از روستاهای استان خراسان جنوبی مشارکت داشت.البته امسال اعلام شد که شهرستان هامون دیگر نیاز به استان قزوین به عنوان استان معین در تامین آب شرب ندارد.

آصفی با اشاره به عملکرد مجمع خیرین استان قزوین افزود: یکی از اقدامات این مجمع همکاری در جذب خیرین بوده است. هماهنگی و همکاری با مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، تهیه کانکس جهت استقرار مدرسه سیار در استان لرستان، هماهنگی و همکاری با مجمع خیرین سلامت جهت تهیه دستگاه وندیلاتور، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مجمع استانی جهت انجام پروژه های زیرساختی از دیگر اقدامات این مجمع محسوب می‌ شود.

وی بیان کرد: بسته های غذای گرم بین بیماران درگیر کرونا تهیه و توزیع شد. همچنین این مجمع در ایام کرونا اقدام به تهیه و توزیع ماسک و گان بین نیازمندان و همچنین مادری درمان کردند. طرح نذر آب با حمایت این مجموعه در استان های محروم کشور خصوصا آبرسانی شهرستان هامون اجرا شد.
 
رئیس مجمع خیرین استان قزوین در ادامه اذعان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۵ شهرستان استان قزوین به همت خیرین بزرگوار ایجاد شد که از افتخارات این مجموعه است. در سال جاری آبرسانی به سه روستای محروم شهرستان درگهان در استان خراسان جنوبی آغاز شده است و قزوین به عنوان استان معین در این طرح معرفی شده است.
 
وی در پایان گفت: طبق توافق مجمع خیرین استان قزوین و ادارات آبفای استان خراسان جنوبی،  ۲۸ روستای این استان تا پایان سال جاری آبرسانی می‌شوند.
 
انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها